اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«گاندو ۲» وارد پرونده جاسوسی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای می‌شود

مجموعه تلویزیونی «گاندو 2» از امشب وارد پرونده جاسوسی در تیم مذاکره کننده هسته ای می شود و این در حالی است که بازیگران این بخش، همان نیروهای امنیتی واقعی هستند.

«گاندو ۲» وارد پرونده جاسوسی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای می‌شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «گاندو ۲» با پرداختن به پرونده های واقعی، از ابتدای نوروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود. 

بنا بر این گزارش، این سریال در قسمت های ابتدایی به پرونده روح الله زم پرداخت و انتقال وی به تهران را به تصویر کشید. حالا بناست این سریال از امشب وارد پرونده جاسوسی در تیم مذاکره کننده هسته ای شود.

کوروش کمره ای مشاور شبکه سه سیما نیز در این باره اعلام کرد: گاندو از امشب با همان صراحت همیشگی وارد پرونده جاسوسی در تیم مذاکره کننده هسته ای خواهد شد. در همین قسمت، هم زمان ماجرای توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس هم بازسازی شده است.

با این توضیح که ناو همان ناو و بازیگران انگلیسی، همان ملوان های واقعی توقیف شده هستند و بازیگرانی که نقش نیروهای امنیتی داخلی توقیف کننده نفتکش را ایفا می کنند، همان قهرمانان حماسه توقیف نفتکش انگلیسی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول