اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ارائه خدمات رفاهی به فعالان فوتبالی استان البرز

دبیر کمیته آموزش مربیان هیأت فوتبال استان البرز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان مربیان فوتبال کشور و هیأت فوتبال البرز، گفت: مقرر شد طبق این تفاهم نامه خدمات متعدد از جمله مسکن و خدمات رفاهی به فعالان عرصه فوتبال استان ارائه شود.

ارائه خدمات رفاهی به فعالان فوتبالی استان البرز

روح‌اله علی‌کرمی، دبیر کمیته آموزش مربیان فوتبال استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: طبق نشست مشترکی که کانون صنفی مربیان فوتبال کشور و استان البرز با هیأت فوتبال این استان برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای بین طرفیان امضا شد که کار‌های خدماتی، تعاونی مربیان و جامع فوتبال شکل بگیرد که نیازهای این قشر جامعه مورد بررسی و اعلام شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه به فعالیت‌ها و پیگیری‌های که کمیته آموزش و مربیان با حامیان کانون صنفی مربیان استان صورت گرفت، بررسی چگونگی همکاری طرفین باب موضوع مسکن مربیان و جامعه فوتبال البرز و همچنین ارائه کارت خدمات رفاهی در دستورکار قرار دارد.

دبیر کمیته آموزش مربیان فوتبال البرز، با اشاره به اینکه پروژه مسکن صرفا مختص مربیان نیست، اظهار کرد: پروژه مسکن و ارائه خدمات در این پخش فقط برای مربیان استان نخواهد بود بلکه مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان و جامعه و اهالی فوتبال وحتی اصحاب رسانه را در بر خواهد گرفت و به آن‌ها نیز تعلق می‌گیرد.

علی‌کرمی در بخش دیگه صحبت‌های خود افزود: کمیته آموزش و مربیان استان البرز در بخش آموزش فعالیت خوبی داشته است و با همکاری که از سوی مربیان استان صورت گرفته کلاس‌های بسیار مفیدی در سطح استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به میزبانی سال گذشته کلاس B آسیا در البرز تصریح کرد: با استقبال خوب مربیان از کلاس B آسیا، کمیته آموزش تصمیم دارد استانداردهای مربیگری را در استان بالا ببرد و در این راستا کلاس دانش افزایی A آسیا در البرز برگزار کند تا مربیان جوان از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول