اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیران راه و گردشگری از سفرهای نوروزی گزارش دادند

در نخستین جلسه هیات دولت در سال 1400 وزیران راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گزارشی از سفرهای نوروزی ارائه کردند.

وزیران راه و گردشگری از سفرهای نوروزی گزارش دادند

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جلسه هیات دولت در سال 1400 امروز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه وزیران راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گزارشی از سفرهای نوروزی ارائه کردند.

در این جلسه، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از وضعیت نامساعد اقتصادی حاکم بر صنعت گردشگری به دلیل محدویت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا گزارش داد.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ارائه تحلیل و گزارش از عملکرد بودجه در سال 1399 و چشم‌انداز اقتصادی سال 1400، تاکید کردند که استمرار تحریم‌ها با لغو آنها دو وضعیت متفاوت اقتصادی برای کشور رقم خواهد زد.

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی به شرح زیر مورد بررسی و تصویب اعضای دولت قرار گرفت.

هیات وزیران با پیشنهاد بانک مرکزی درخصوص «لایحه موافقتنامه کشور میزبان جهت افتتاح دفتر نماینگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکماری اقتصادی(اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران» موافقت کرد.

موافقتنامه یاد شده در راستای ماده (23) «اساسنامه بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی» و با توجه به تمایل دولت جمهوری اسلامی ایران و با نک مذکور برای انعقاد موافقتنامه در خصوص تاسیس و راه‌اندازی دفتر نمایندگی بانک و تعیین وضعیت، امتیازها و مصونیت‌های دفتر نمایندگی بانک و افراد مرتبط با آن در قلمرو جمهوری اسلامی ایران و موضوعات مرتبط با آن، تهیه و تدوین شده است.

موافقتنامه بین ایران و بلژیک برای انتقال محکومان به حبس

همچنین با تصویب دولت به وزارت دادگستری اجازه داده شد نسبت به مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه انتقال محکومان به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بلژیک اقدام نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول