اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

احیای 41 واحد تولیدی در زنجان

رئیس سازمان صمت زنجان از احیای 41 واحد تولیدی در زنجان طی یک سال گذشته خبر داد.

احیای 41 واحد تولیدی در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم وزارت صمت پیگیری برای احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه از چند سال قبل واحدی به واحدهای تعطیل شده اضافه نشده، بلکه همه تلاش مسؤولان احیای واحدهای تعطیل بوده است، گفت: در همین راستا در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای جهش تولید هفت راهبرد اصلی با ۴۳ برنامه تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته نقشه راهی با تکیه بر گفت‌وگو با بخش خصوصی، ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ترسیم شد و اکنون نتایج ملموس آن در بخش تولید قابل مشاهده است، گفت: در همین راستا طی یک سال گذشته 41 واحد تولیدی تعطیل در زنجان احیا و درباره 9 واحد نیز توسط دستگاه قضایی اقدام شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه جلسات ستاد رفع موانع تولید در محل کارخانجات و شرکت‌ها برگزار می‌شود تا مسؤولان از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گیرند، اضافه کرد: در این زمینه از ظرفیت دستگاه قضایی نیز برای حل مشکلات شرکت‌ها استفاده می‌شود.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان نیز با اشاره به اینکه متأسفانه با توجه به شرایط اقتصادی چندین واحد تولیدی و کارخانه تعطیل و یا بسیاری از نیروهای کاری خود را تعدیل کرده بودند، اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی انجام شده این واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده است.

محمدتقی فتحی با اشاره به اینکه دادگستری ارتباطی با موضوع سرمایه‌گذاری ندارد اما در حمایت از تولید نقش فعالی داشته است، گفت: در راستای عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تولید و حمایت از آن دادگستری نیز سهم خود را عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه دادگستری استان با جدیت هرچه‌تمام‌تر پیگیر موانع تولید و سرمایه‌گذاری در استان بوده و با حساسیت خاص این موضوع را دنبال می‌کند، اضافه کرد: به همین خاطر بخش مهمی از فعالیت‌های مجموعه ما در کمیته حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری پیگیری همین موانع و مشکلات صاحبان تولید و سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول