اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عیددیدنی‌های آیت‌الله علم‌الهدی در حاشیه شهر مشهد / دیدن این تصویر جرم است!

آیت‌الله علم‌الهدی عیددیدنی متفاوتی در بهار امسال داشت و در حاشیه شهر مشهد به دیدار مستضعفین رفته و به بچه‌های آنان عیدی داده، اتفاقی که یکی از کاربران فضای مجازی درباره آن نوشته دیدن این تصویر جرم است!

عیددیدنی‌های آیت‌الله علم‌الهدی در حاشیه شهر مشهد / دیدن این تصویر جرم است!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «دیدن این تصویر جرم است» تیتری بود که روز گذشته در کانال‌های مشهدی چرخید آن هم برای تصویری از عیددیدنی امام جمعه مشهد در حاشیه شهر مشهد که با کنایه به این نکته اشاره داشت که این تصویر را در رسانه‌ها نخواهید دید و برخی رسانه‌ها فقط قرار است نگاهی جهت‌دار به آیت‌الله علم‌الهدی داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سال جدید که مدت زیادی از آغاز آن نگذشته است دیدار و دست‌گیری از ضعفا را داشته اما به گفته یکی از خبرنگاران مشهدی بدون اطلاع رسانه‌ها و پوشش های مرسوم رسانه‌ای!

مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرده به این نکته اشاره کرده است که آیت‌الله علم‌الهدی در خلال بازدیدهای عیدانه به کودکان عیدی داده و در صورت وجود مشکل مالی در رفع نیازهای آن خانواده‌ها برآمده است، به عنوان مثال نیاز خانواده‌ای که در تامین جهیزیه دخترشان مشکل داشتند یا برای تامین رهن مسکن خود در مضیقه بودند.

این حرکت امام جمعه مشهد توسط فعالان رسانه‌ای و کاربران فضای مجازی نیز مورد استقبال گرفت.

یک فعال رسانه‌ای نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «امام جمعه مشهد رو به چه چیزی می‌شناسید و قضاوت می‌کنید؟ من به تیترهای دستکاری شده صحبتاش کاری ندارم اما آیت الله علم الهدی عید امسال رو به دیدن خانواده های نیازمند حاشیه شهر مشهد رفته، به بچه‌هاشون عیدی داده و گره‌ها باز کرده... بدون بوق و کرنا، بدون سر و صدا و بدون پوشش رسانه‌ای؛ این عکس رو توی یکی از گروه‌ها دیدم. خواستم بگم واقعی تر ببینید.»

یکی از کاربران مجازی در صفحه توییتر خود ضمن اشاره به تخریب چهره امام جمعه انقلابی مشهد توسط شبکه‌های معاند نظام و تاثیر آن بر افکار عمومی، با انتشار عکسی از بازدید آیت‌الله علم‌الهدی از محرومان حاشیه شهر، با کنایه به عدم انتشار تصویر انتقاد کرده است.

یکی دیگر از کاربران توییتر هم در رابطه با تصویر منتشر شده از آیت‌الله علم‌الهدی نوشت:  «این تصویر از آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد رو در رسانه‌ها نمی‌بینند چون قرار نیست بدونید ایشون برای عید دیدنی به دیدار مردم حاشیه شهر رفتند.»

یکی دیگر از کاربران در صفحه توییتر با گلایه از مانور تک‌بعدی بر سخنان تقطیع شده نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نوشت: «چرا هیچ کس نگفت آیت‌الله علم‌الهدی عید امسال به حاشیه شهر رفت. به بچه‌های این منطقه عیدی داده و گره از مشکلات مردم باز میکنه؟! چرا فقط گیر دادین به سخنرانی‌های تقطیع شده حاجی؟؟؟»

این اولین بار نیست که امام جمعه انقلابی مشهد در حمایت و یاری محرومان به میدان می‌آید و آخرین بار نیز نخواهد بود اما رسانه‌هایی که نمی‌خواهند چهره پدرانه وی را در خدمت به محرومان و مستضعفان مخدوش کنند بازی بدی را برای ناامیدی مردم شروع کرده‌اند. بازی رسانه‌ای با سخنان تقطیع شده آیت‌الله علم‌الهدی چیزی جز تلاش برای تخریب چهره وی ندارد و سانسور این تصاویر تنها هدفش امید مردم است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول