اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۰ برنامه فرهنگی هفته جوان در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی هفته جوان در استان خبر داد.

۳۰ برنامه فرهنگی هفته جوان در کرمانشاه برگزار می‌شود

محمد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، در تشریح برنامه‌های هفته جوان، اظهار داشت: برنامه‌های هفته جوان هر ساله از سوی وزارت ورزش و جوانان تهیه می‌شود که امسال نیز وزارتخانه بیش ٣٠ برنامه جهت اجرا در این هفته تدوین و ابلاغ کرده است.

وی افزود: برنامه‌های ابلاغی طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بررسی و کمیته‌های مربوطه جهت اجرای آن در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های همچون غباررویی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدای جوان، برگزاری برنامه‌های فراغتی مفرح و نشاط‌آور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازی‌های سنتی و ورزشی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی، خدمات مشاوره‌ای رایگان، تولید برنامه رسانه‌ای، مسابقات علمی فرهنگی، پاکسازی محیط زیست با همکاری سمن‌ها، گلریزان جهت آزادسازی زندانیان جوان، محفل قرآنی، کارگاه توانمندسازی جوانان، شب شعر و... برنامه‌ریزی شده که ان‌شاء‌الله از امروز پنجشنبه در سراسر استان اجرا خواهد شد.

حسین‌زاده در پایان با اشاره به عنوان روزهای هفته جوان، افزود: روز پنجشنبه پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به‌نام «جوان مومن، افتخارآفرین، دانا و پرانگیزه»، روز جمعه «جوان، سلامت و سبک زندگی صحیح»، شنبه «جوان، خودباوری، معتقد به اصل « ما می‌توانیم»»، یکشنبه «جوان، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی»، دوشنبه «جوان، انتظار و تمدن نوین اسلامی»، سه‌شنبه «جوان، عدالت و مبارزه با فساد» و چهارشنبه یادزدهم فروردین‌ماه به نام جوان انقلابی، استکبارستیزی و عزت ملی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول