اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توسعه امنیت نیازمند تجهیزات نوین است/ کاهش محسوس جرائم در زنجان

استاندار زنجان گفت: امنیت اجتماعی نیازمند اقتدار نیروی انتظامی است و توسعه امنیت نیاز به امکانات، تجهیزات و فناوری نوین دارد.

توسعه امنیت نیازمند تجهیزات نوین است/ کاهش محسوس جرائم در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه با فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و حضور پررنگ واحدهای انتظامی در میادین و مراکز پرتردد، اظهار کرد: امنیت اجتماعی نیازمند اقتدار نیروی انتظامی است.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های تک تک کارکنان انتظامی استان اظهار داشت: قضاوت مردم درباره عملکرد پلیس، قضاوت خوبی است و مردم واقعا نیروی انتظامی را از خودشان می‌دانند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه خدماتی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد مورد توجه مردم است و رابطه بین مردم و پلیس را برقرار می‌کند بیان داشت: ایام نوروز فرصتی است برای اثبات شایستگی نیروی انتظامی است.

حقیقی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی و حضور پررنگ واحدهای انتظامی در میادین و مراکز پرتردد، گفت: امنیت اجتماعی نیازمند اقتدار نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارشی از اقدامات و طرح های پلیس برای تعطیلات نوروز گفت: خدمات‌رسانی به مردم، یکی از با ارزش‌ترین و پرافتخارترین ماموریت‌های، کارکنان پلیس استان است.

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس استان ادامه داد: خوشبختانه در سطح استان زنجان تعامل خوبی بین مسوولان  نهادها و سازمان‌ها وجود دارد. 

وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و مسؤولان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شاهد کاهش جرایم مهمه و عدم وجود سرقت‌های خشن هستیم.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه پلیس با جدیت کامل مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را اجرایی می‌کند، افزود : با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما، ‌افزایش گشت‌های انتظامی و حضور موثر ماموران در سراسر استان، شاهد کاهش جرائم در استان بودیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان برای انجام ماموریت مطلوب و مناسب در ایام نوروز امسال در آماده باش صد درصد خواهد بود و  سلامت خانواده و امنیت جامعه را در اولویت کاری قرار داده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه همه با هم با رعایت نکات بهداشتی و حضور در خانه می‌توانیم از شیوع این بیماری منحوس پیشگیری کنیم، افزود: پلیس استان با تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم با کسانی که موازین قانونی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف اول پلیس، پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه‌روز تلاش می‌کنند، گفت: برخورد با پدیده سرقت و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس استان در ایام نوروز است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول