اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع دو هزار بسته کمک‌معیشتی در مرودشت

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت از توزیع دو هزار بسته کمک‌معیشتی در ایام نوروز میان نیازمندان خبر داد.

توزیع دو هزار بسته کمک‌معیشتی در مرودشت

امید نصیبی در گفتگو با خبرنگار فارس در مرودشت، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و همچنین اعیاد شعبانیه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به نام  سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها»  از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: بسیجیان سپاه ناحیه مرودشت جهت تحقق شعار سال همچون گذشته امسال نیز باروحیه جهادی و عزمی استوار در میدان عمل حضوری متفاوت خواهند داشت. 

فرمانده سپاه مرودشت به اقدامات انجام‌شده در خصوص رزمایش‌های مواسات و همدلی که توسط ناحیه مرودشت صورت گرفته پرداخت و بیان کرد: با کمک و حمایت مسئولان شهرستانی، استانی، اقشار مختلف مردم، حمایت خیرین و معتمدین و پایگاه‌های مقاومت تاکنون ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان مرودشت توزیع شده است.

وی افزود: به مناسبت اعیاد شعبانیه و سال جدید بخش پنجم از مرحله سوم این رزمایش مؤمنانه با توزیع دو هزار بسته کمک معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت و بسیج سازندگی ناحیه مرودشت و معاونت‌های این ناحیه در سراسر جامعه هدف شهرستان توزیع شد.

نصیبی ادامه داد: در کنار این رزمایش مؤمنانه اقدامات جهادی و محرومیت‌زدایی، همکاری در طرح مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح مبارزه با کرونا، تأمین جهیزیه و اقداماتی که به رفع محرومیت در تمام نقاط شهرستان و حتی برخی از نقاط خارج از شهرستان کمک کند با کمک بسیجیان و جهادگران شهرستان به مرحله اجرا می‌رود و عملیاتی خواهد شد. 

وی همچنین به توزیع بسته‌ها و لوازم کمک‌آموزشی برای دانش آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: هر اقدامی که به رفع محرومیت کمک کند در دستور کار این ناحیه قرار دارد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول