اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

این نمد برای شما کلاه نمی شود !

کمتر از بیست و چهار ساعت از اخبار تایید نشده ترور رستم قاسمی گذشته که اتفاقات جالبی در حال رو کردن دست تعدادی از بازیگران پشت پرده خط ترور شخصیتی نیروهای انقلابی است.

این نمد برای شما کلاه نمی شود !

خبرگزاری فارس ـ یادداشت میهمان ـ صادق مرادی: کمتر از بیست و چهار ساعت از اخبار تایید نشده  ترور رستم قاسمی گذشته که اتفاقات جالبی در حال رو کردن دست تعدادی از بازیگران پشت پرده خط ترور شخصیتی نیروهای انقلابی است. میان همه تکذیب و تایید‌ها تعدادی از سایت‌های زرد سعی برآن دارند تا از این نمد برای خود کلاهی دست و پا کنند و به قول قدیمی‌ها سری در سرها دربیاورند ! اما نمی‌دانند که سوراخ دعا را اشتباه گرفته‌اند!

از جمله این صفحات می‌توان به سایتی اشاره  نمود که نویسنده آماتورش با ذوق زدگی خاصی به ریشه یابی این خبر پرداخته و با تیتر«خبر ترور رستم قاسمی چه کارکردی برای او داشت» سعی کرده تا هم چهره  یکی از نیروهای انقلابی و خدوم ایران و انقلاب را مخدوش کند و هم ماله ای سنگین بر شکست و بی تدبیری های دولت تدبیر بکشد .این نویسنده آنقدر ذوق زده بوده که حتی ساعت انتشار خبر تکذیب و همچنین انتشار توییت فرزند ایشان را چک نکرده تا ببیند ایشان بعد از تکذیبیه این خبر را زده و خبرگزاری صداو سیما و دیگران در خبر تکمیلی خود دقیقا مستند به حرف فرزند مهندس قاسمی از سلامتی ایشان خبررسانی نمودند.

همچنین ایشان آنقدر هول بوده که متن را درست نخوانده  و «اخبار ترور نافرجام» را ترور نافرجام دیده و این توییت را به عنوان تایید ترور معنی کرده است ! اما هر انسان عاقل و بدون تعصبی با خواندن این توییت متوجه می شود که فرزند مهندس قاسمی کاملا واضح گفته اند و معنای حرفشان این بوده که  بعد از شنیدن انتشار خبر ترور نافرجام با پدر تماس گرفتند و ایشان در سلامت کامل بودند و صرفا از سلامتی و البته تایید حضور ایشان در لبنان خبردادند و نه تایید خبر ترور!

اما از این موضوع که بگذریم خوشحالی مضحک نویسنده از کشف دلیل انتشار این خبر قابل توجه است؛ ایشان دو دلیل « ۱- احتمال کاندیداتوری ایشان وتلاش برای مطرح شدن» و « ۲- نشان دادن ناتوانی دولت در دور زدن تحریمها»  را هدف انتشار این خبر  دانسته که در این باره هم باید گفت اولا ایشان اگر چنین قصدی داشتند اخبار لحظه به لحظه این سفر مهم و دلیل حضورشان در لبنان را منتشر می‌کردند تا مشخص شود چرا و به چه دلیل در بحرانی ترین زمان لبنان به این کشور سفر کرده اند!!

ثانیا ناکارآمدی دولت در دور زدن تحریم ها آنقدر واضح و روشن است که ایشان و هیچ منتقد دولتی نیاز به خبرسازی ندارد خصوصا ایشان که تمامی منتقدین و حتی دولتمردان آقای روحانی بارها به روحیه فرا جناحی و کمک وهمیاری ایشان در فروش نفت و وارد کردن نیازهای کشور با دور زدن تحریم هااعتراف کرده اند.

الغرض هرکس که مانند این حقیر مهندس رستم قاسمی را می شناسد می داند که ایشان از جمله خدمتگذارانی است که بی هیاهو و با کمترین نگاه حزبی و سیاسی در حال خدمت به ایران سرفراز است و کارنامه‌ای دارد که لازم نباشد با یک خبر اینچنینی معروف شود اما در آخر روی سخنم با مسئولین نظارتی و امنیتی است که این اتفاق دقیقا نشان داد چقدر دغدغه مقام معظم رهبری در کنترل و نظارت فضای مجازی و جلوگیری از تخریب دست آوردهای نظام؛ به موقع و واجب بود.

همه ما شک نداریم که نهادهای امنیتی هشیار و با اقتدار از ترور و تعرض به شخصیت‌های نظام از سوی دشمنان خارجی جلوگیری می‌کنند لکن جا دارد که فرمایش مقام معظم رهبری را در فضای مجازی بیش از پیش جدی گرفته و از ترورشخصیتی افراد خدمتگذار و موثر نظام توسط صفحات و سایت های های معلوم الحال داخلی که خوشبینانه از سر تعصب حزبی و نادانسته در حال بازی در زمین دشمن هستند جلوگیری کنند تا مثل گذشته جای حق و ناحق عوض نشده و معاندین داخلی و خارجی دوباره مردم را در زمان انتخابات با کلیدواژه های دروغین و آدرس غلط به اشتباه نیندازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول