اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امکانات مناسب به نسل جوان اختصاص یابد

استاندار سمنان تأکید کرد: باید با شناخت نیازها و اختصاص امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف‌دار با هجمه فرهنگی دشمنان، کشور را از آسیب‌ها ایمن ساخت.

امکانات مناسب به نسل جوان اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر با انتشار پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان را تبریک گفت و تصریح کرد: جوانان به‌عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه یک کشور هستند.

او گفت: جوانان برومند ایرانی در برهه‌های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص، قدم‌های بزرگی را در هموار نمودن مسیر توسعه کشور برداشته و عزت ملی را به ارمغان آورده‌اند.

استاندار سمنان گفت: زادروز فرخنده حضرت علی‌اکبر (ع) که روز جوان نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است تا بیش از همیشه به دغدغه‌ها، توانمندی‌ها، افکار و باورها و ارزش‌های نسل جوان توجه نماییم. بی‌شک شکوفایی توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان نیازمند توجه جدی به خواسته‌های آنان است.

آشناگر ادامه داد: با شناختن نیازها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف‌دار با هجمه فرهنگی دشمنان، می‌توان ضمن تبیین شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) برای نسل جوان، به فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب لبیک گفت و این کشور را از آسیب‌ها ایمن ساخت.

او میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران و استان سمنان تبریک گفت و موفقیت، سربلندی و بهروزی، شادکامی و سلامتی جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند خواستار شد.

استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد؛ در سال جدید جوانان استان سمنان، با عزمی ملی و با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش، در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول