اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آزادی 5 زندانی با هزینه مجلس ترحیم در زنجان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی پنج زندانی با پرداخت هزینه مراسم ترحیم خبر داد و گفت: این فرد با پرداخت یک میلیارد ریال زمینه آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

آزادی 5 زندانی با هزینه مجلس ترحیم در زنجان

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اکثر خانواده‌های زندانیان جزو نیازمندان واقعی جامعه بوده و قطعا با این پویش خیرخواهانه موجبات خوشحالی خانواده‌ها به ویژه فرزندان این زندانیان در روزهای پایانی سال فراهم خواهد شد.

جوادی افزود: متاسفانه طبق پایش‌های صورت گرفته اکثر زندانیان جرائم غیرعمد متاهل و فاقد مسکن بوده که با زندانی شدن سرپرست، خانواده او دچار مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی شده و با آسیب‌های پنهان اجتماعی روبه‌رو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد از زندان در حقیقت یک خانواده از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا می‌کند، افزود: هرگونه حرکت مادی و معنوی در راستای آزادی این قشر آسیب پذیر جامعه در ماه نزول قرآن قطعا دارای اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال خواهد بود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی پنج زندانی با پرداخت هزینه مراسم ترحیم خبر داد و گفت: این فرد با نیت خیر خواهانه خود، مشارکت در آزادی زندانیان را خشنودی خداوند و شادی روح عزیز از دست رفته بیان کرد و با پرداخت یک میلیارد ریال زمینه آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی انجام شده شاهد اجرای طرح جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران در قالب پویش زنجان همدل راه‌اندازی شده که شاهد حمایت گسترده همشهریان نوع دوست بوده‌ایم.

جوادی در ادامه از توزیع 400 بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان خبر داد و افزود: این بسته‌های کمک معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال در بین ۴۰۰ خانواده زندانی مورد حمایت انجمن حمایت توزیع شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به مسؤولیت خطیر سازمان زندان‌ها در کمک رسانی به زندانیان نیازمند بیان کرد: سازمان زندان‌ها خود را مکلف می‌داند در هر کجا و در هر شرایطی در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند قدم موثر بردارد.

جوادی تصریح کرد: حمایت از خانواده زندانیان در شرایطی که سرپرست خانواده به دلایل مختلف در زندان بسر می‌برد می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول