اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری ۴۰ یادواره شهدا در مدارس زنجان

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۴۰ شهید استان زنجان درقالب برگزاری یادواره شهدا به دانش‌آموزان معرفی شدند.

برگزاری ۴۰ یادواره شهدا در مدارس زنجان

حسن مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ رویداد مهم فرهنگی و اجتماعی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند، عنوان کرد: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان هم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه از زمان بازگشایی مدارس یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا برگزار شده است، بیان کرد: برنامه «لاله‌های روشن» در بستر فضای مجازی از مهم‌ترین اقدامات برای معرفی شهدای دانش‌آموز و فرهنگی است.

مظفری افزود تا کنون بیش از ۴۰ یادواره شهیدپژوهی در استان زنجان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های شهیدپژوهی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود، گفت: تا کنون بیش از ۴۰ شهید در قالب یادواره به دانش‌آموزان معرفی شده است‌.

وی با بیان اینکه افکار و سبک زندگی شهدا توسط دانش‌آموزان مورد پژوهش قرار گرفته است، اضافه کرد: آموزش و پرورش با همکاری حوزه هنری برنامه «مشق‌های ناتمام» که به موضوع بمباران دبیرستان مهدیه در کوچه بینش زنجان اختصاص دارد را اجرا کرد.

مظفری افزود: همچنین از کتاب شهید جواد بیات با حضور مولف و مادر شهید رونمایی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ایجاد یادمان‌ها و نمایشگاه‌های ایثار و شهادت در سطح مدارس شاهد و نمایش آن‌ها در بستر فضای مجازی از جمله اقدامات آموزش و پرورش است، عنوان کرد: معرفی شهدای نوجوان، رونمایی از دیوارنگاه شهید سلیمانی و برگزاری یادوراه شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای محورهای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول