اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قدردانی آیت الله علوی گرگانی از خدمات شبانه روزی ناجا/لزوم تلاش برای دلگرمی بیشتر کارکنان ناجا

یکی از مراجع تقلید با اشاره به خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی در تمام نقاط کشور، امنیت را مانند گهواره تامینیه ای دانست که برای جامعه الزامی است و گفت: مسئولان مربوطه باید از عزیزان ناجا تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود.

قدردانی آیت الله علوی گرگانی از خدمات شبانه روزی ناجا/لزوم تلاش برای دلگرمی بیشتر کارکنان ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ‌سید‌محمد‌علی علوی‌گرگانی‌ پیش از ظهر امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ارزش هر انسانی را در عملکرد آن دانست و اظهار کرد: باید دید عملکرد یک فرد تا چه اندازه است و هر چقدر این عملکرد سنگین‌تر باشد مزد و اجر آن نیز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به بیانی از خداوند متعال در قرآن کریم خطاب به پیامبر با این مضمون که این امت تو تامینیه می خواهد و اگر نباشد مردم آرامش و زندگی مرفه ندارند تصریح کرد: در خداوند به پیامبر (ص) فرمود که تامینیه گذاشتم تا مردم در آرامش زندگی کنند و وجود خود شما (پیامبر(ص)) امان نامه است و بعد از پیامبر(ص) تا مادامی که امت طلب استغفار کنند ما (پروردگار) عذاب نمی کنیم، بنابراین استغفار وسیله تامینیه ما است.

این مرجع معظم تقلید با بیان اینکه تا خداوند ما را کمک نکند ما هیچ نیستیم خاطرنشان کرد: کسانی که اهل تقوا و حقیقت هستند و به دیگران کمک می کنند جایگاه بالایی دارند و این دو صفت در ناجا وجود دارد.

وی با اشاره به خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی در تمام نقاط کشور، امنیت را مانند گهواره تامینیه ای دانست که برای جامعه الزامی است و افزود: مسئولان مربوطه باید از عزیزان ناجا  تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه کارکنان ناجا باید همواره دلگرم باشند چون امنیت کشور به دست آنها حفظ می شود گفت: خوشحالی کارکنان ناجا خوشحالی خداوند است و خداوند رضایت خود را در رضایت مخلوق قرار داده است. 

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول