اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مراسم استغاثه جهانی منتظران ظهور در روز نیمه شعبان همزمان با مشهد در ۲۰ کشور برگزار می‌شود

مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران از برگزاری مراسم استغاثه جهانی منتظران ظهور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور پرشور مردم در مشهد و ۲۰ کشور جهان خبر داد.

مراسم استغاثه جهانی منتظران ظهور در روز نیمه شعبان همزمان با مشهد در ۲۰ کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین صفایی، جانباز دفاع مقدس امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی آیین استغاثه برای ظهور حضرت مهدی(عج) که در مسجد و حسینیه ۱۴ معصوم(ع) مشهد برگزار شد، با اشاره به برگزاری این مراسم معنوی از سال ۸۳ تا امسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم استغاثه برای ظهور حضرت حجت عجل الله در ۴۵۰ شهر و روستا برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران افزود: این مراسم معنوی به طور همزمان در ۲۰ کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به صورت مردمی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود گفت: هر سال در مشهد پس از برگزاری مراسم استغاثه و سخنرانی شرکت‌کنندگان در مراسم به سمت حرم مطهر حضرت رضا(ع) حرکت می‌کردند ولی امسال به دلیل شرایط ویژه کرونایی، پیاده‌روی انجام نخواهد شد و فقط مراسم استغاثه و سخنرانی برگزار می‌شود.

صفایی ادامه داد: شروع مراسم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۹ فروردین همزمان با روز نیمه شعبان در محل عرصه میدان شهدا خواهد بود.

مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران با بیان اینکه بیش از ۵ هزار صندلی برای نشستن شرکت‌کنندگان در مراسم پیش‌بینی شده است، گفت: چهار غرفه توزیع اقلام فرهنگی و بهداشتی نیز پیش‌بینی شده است و همچنین امسال رادیو اینترنتی در محل مراسم دایر خواهد بود.

وی افزود: قرائت قرآن کریم، زیارت آل یاسین، سخنرانی حضرت آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت از جمله برنامه‌های این مراسم است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول