اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«تک تیرانداز» امروز روی آنتن شبکه سه می رود+ تیزر

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری امروز از شبکه سه سیما پخش می شود.

«تک تیرانداز» امروز روی آنتن شبکه سه می رود+ تیزر

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «تک تیرانداز» امروز -پنجشنبه 5 فروردین ماه- از شبکه سه سیما پخش می شود.

بنا بر این گزارش، این فیلم سینمایی از مهرماه سال 99 مقابل دوربین رفت و بیشتر بخش های آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شد. فیلمبرداری این فیلم حدود 3 ماه زمان برده و در سخت ترین شرایط آب و هوایی و محدودیت های کرونایی انجام شده است.

 

**حضور بازیگران خارجی جلوی دوربین

در این فیلم که اثری قهرمان پرور به شمار می رود، بازیگرانی از کشورهای مصر، نیجریه، سنگال و ساحل عاج حضور پیدا کرده اند و هرکدام نقش تک تیراندازهای بعثی را ایفا کرده اند. در حقیقت آنها با عبدالرسول زرین به جدال می پردازند. بخش زیادی از قصه «تک تیرانداز» در دل نیروهای دشمن تعریف می شود و به تاثیر حضور و مبارزه تک تیرانداز ایرانی در عقیم کردن عملیات های دشمن  می پردازد. این فیلم سینمایی با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده است.

 

 

**تک تیرانداز کیست؟

فیلم سینمایی تک تیرانداز روایتی از زندگی شهید عبدالرسول زرین است. او بزرگ‌ترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر است.

نقش شهید زرین را کامبیز دیرباز ایفا می کند. شهید زرین از ۷۰۰ تا ۳۰۰۰ شلیک موفق داشته است و ویژگی اش نسبت به تک تیراندازهای جهان این است که بیش از اینکه به شلیک‌های موفقش افتخار کرده باشد به انسان‌های که به آنها شلیک نکرده است می‌بالد. همچنین این فیلم برخلاف فیلم «تک تیرانداز آمریکایی»، وجهه عرفانی و معرفتی تک‌تیرانداز ایرانی را به تصویر می‌کشد.

عبدالرضا نصاری در نقش فرمانده بعثی ایفای نقش می‌کند. علیرضا کمالی و امیررضا دلاوری هم در روزهای اخیر مقابل دوربین سعید براتی رفته‌اند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری ازآثار قابل اعتناء جشنواره فیلم فجر خواهد بود.این اثر درباره شهید «عبدالرسول زرین» است. شجاعت این شهید آنچنان بود که شهید حاج حسین خرازی او را گردان تک نفره زرین لقب داد.

در این فیلم کامبیز دیرباز ایفاگر نقش شهید عبد الرسول زرین است و امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی و انوش معظمی از دیگر شخصیت های اصلی این فیلم به شمار می آیند.

فیلم«تک تیرانداز» کاری از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی «روایت فتح» است.

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور است و برشی کوتاه از حضور حماسی عبدالرسول زرین بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان جذاب و اکشن روایت می‌کند. این فیلم ابتدا «شکار شکارچی» نام داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول