اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دریادار تنگسیری: بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با توکل بر خداوند سبحان بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد و این آخرین مکر پوشالی دشمن که تحریم اقتصادی است را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت .

دریادار تنگسیری: بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد

به گزارش خبرگزاری فارس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید و سرکشی عملیاتی و رزمی از پایگاه دریایی امامت در جاسک  با اشاره به نامگذاری و شعار سال۱۴۰۰ مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)  به عنوان تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها ، حفظ امنیت آب های سرزمینی و فرا سرزمینی و نیز جلوگیری از صید ترال و قاچاق کالا و سوخت را از راه‌های تحقق توسعه تولید دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد با تلاش بسیج دریایی مردم پایه و ا ستمرار امنیت پایدار ، زمینه صید و صیادی را برای صیادان شریف بومی در مناطق دریایی هموار و برای حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی ، به شدت از قاچاق کالا و صید ترال جلوگیری نماییم.

سردار تنگسیری گفت: با توجه به پیام اخیر فرمانده کل سپاه به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر همراه بودن با مردم برای رفع مشکلات اقتصادی آنها و رونق تولید حداکثری، آمادگی کامل خود و همرزمان دریادل را اعلام و مفتخریم خود را خادم مردم شریف کشور می دانیم،ما اعضای یک خانواده هستیم و برای عزت و زندگی شرافت مندانه مردم حاضریم جانمان را تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: با توکل بر خداوند سبحان بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد و این آخرین مکر پوشالی دشمن که تحریم اقتصادی است را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت  و با عمل به تدابیر ولی امر مسلمین امام خامنه ای( حفظه الله) از این گردنه هم عبور خواهیم کرد. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر وجود روحیه استکباری و زورگویی دولتمردان آمریکایی افزود: آمریکایی ها هرگز دوست ندارند امنیت پایدار ما، ثبات و رشد اقتصادی ما، رشد علمی ما و عزت بین المللی ما را ببیند، آنها ناجوانمردانه و جنایتکارانه  سردار عزیز ما و دانشمند شریف ما را ترور و شهید کنند، مردم باید هوشیار باشند.

سردار تنگسیری خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب باید همه گوش به فرمان نایب امام زمان(عج)،رهبر عزیزمان آیت الله العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی) باشیم و به آنچه می فرمایند عمل کنیم ، خیر دنیا و آخرت ما در این است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند یکدیگر را تواصی به حق و تواصی به صبر کنیم. این وعده خداست اگر انسان ها اهل تواصی به حق و تواصی به صبر شدند دچار خسران نمی شوند،ضرر و زیان نمی بینند،انسان ها رشد و تعالی پیدا می کنند،آن وقت جامعه هم به تبع آن رشد می کند و به سعادت می رسد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تحریم ها باعث خودکفایی بسیار بالایی در تولید تجهیزات دفاعی شده و این خودکفایی ها و تولیدات در سال جاری تقویت خواهد شد.

دریادار تنگسیری همچنین به خدمات نیروی دریایی سپاه در ساخت بیمارستان ها، درمانگاه های تخصصی،اسکله های صیادی،موج شکن ها،حوضچه های شناوری، مدارس،خانه های عالم و مددجویان ،جاده سازی ها  و آبرسانی ها و ده ها طرح و پروژه عمرانی در مناطق محروم  و تشکیل بسیج دریایی مردم پایه برای ایجاد اشتغال و ثبات امنیت پایدار موثر اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز با همت و تلاش شبانه روزی همرزمان جهادی و انقلابی مان حجم این فعالیت های خدماتی افزایش یافته و با توجه به لبیک فرمانده کل سپاه محضر رهبر عزیزمان، با جهش پرشتاب ادامه و عملیاتی خواهد شد.

وی ضمن مثبت ارزیابی نمودن وضعیت آمادگی رزم در بازدید امروز ، تاکید کرد: رزمندگان تا حد توان باید سطح آمادگی رزمی و عملیاتی خود را با ایمان و توکل به خداوند متعال حفظ و تقویت نمایند و در مسیر قوی شدن  لحظه ای درنگ نکنند و همیشه بیدار و هوشیار و برای دفاع همه جانبه از میهن اسلامی در آمادگی کامل بسر ببرند. 

در ادامه این بازدید سردار تنگسیری با حضور در جمع صیادان روستای بحل شهرستان جاسک به مشکلات مطرح شده آنها توجه و اظهار امیدواری کرد در نیمه اول امسال موارد خواسته شده برطرف شود و در این خصوص ، مهندسی نیروی دریایی سپاه متعهد شد جاده این روستا  را آسفالت و یک واحد برج نور روشنایی در ایستگاه شناورهای مردمی ایجاد نماید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما متفخریم خادم مردم هستیم ، جنس ما از مردم هست و برای حل مشکلات مردم به آب و آتش می زنیم ما امروز با کمک شما مردم عزیز و جوانان دریادل بسیجی  برای تحقق کامل فرمان حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) که هم در پیام نوروزی و هم در سخنرانی ابتدای سال جدید تاکید فرمودند ، کمر همت ببندیم.

در پایان دیدار مردمی ، ساکنین  روستاهای ساحل نشین منطقه جاسک، از تلاش ها و مجاهدت های فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیگیری و رفع مشکلات صیادان محلی منطقه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول