اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک یک میلیارد و 900 میلیون ریالی خیرین به زلزله‌زدگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کمک یک میلیارد و 900 میلیون ریالی خیرین به زلزله‌زدگان خبر داد.

کمک یک میلیارد و 900 میلیون ریالی خیرین به زلزله‌زدگان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی زمین لرزه بهمن ماه سال گذشته کمک به مردم این منطقه در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار گرفت.

وی افزود: در راستای امدادرسانی به این افراد، خیران و مردم نیکوکار استان زنجان مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به هموطنان آسیب دیده از زلزله کمک کرده‌اند.

صفری گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی هم استانی‌ها هم به زلزله‌زدگان شامل لباس وپوشاک گرم، پتو، مواد شوینده، بخاری و لوازم گرمایشی به مناطق زلزله‌زده در شهرستان سی سخت ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با قدردانی از مردم خیر و نوعدوست استان زنجان گفت: مردم استان، همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده ومشارکت بالایی در کمک به هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند برای اهدای کمک‌های غیرنقدی خود از طریق دفاتر این نهاد در سطح استان اقدام کنند.

صفری در ادامه به خدمات کمیته امداد در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی انجام شده به جامعه هدف این نهاد عرضه می‌شود و تلاش می‌کنیم با شناسایی دقیق و جامع نیازهای خانواده‌های تحت حمات خدمات ارائه شده اثر بخشی لازم در رفع مشکلات و نیازهای آنان را داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه منابع مورد نیاز برای ارائه این خدمت از محل وجوهات شرعی اهدایی خیران به این نهاد تامین شده و با اولویت مناطق محروم استان توزیع شده است، تصریح کرد: به منظور رعایت موازین شرعی در هزینه کرد وجوهات اهدایی به این نهاد، این خدمت به بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ مددجوی مورد حمایت ساکن در مناطق دارای ضریب محرومیت 6 و 7 استان توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول