اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

داورزنی روی حرف خودش هم نماند/ خط قرمز روی نام محمدی‌راد

رئیس فدراسیون والیبال روی نام یکی از گزینه هایی که برای کمک به آلکنو انتخاب کرده بود خط قرمز کشید.

داورزنی روی حرف خودش هم نماند/ خط قرمز روی نام محمدی‌راد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد تا هدایت ملی پوشان در رقابت های لیگ ملت ها و المپیک را برعهده داشته باشد. وی در همان ابتدا توماس توتولو، مربی ایتالیایی را به عنوان دستیار اول خود به فدراسیون ایران معرفی کرد و این پیشنهاد مورد تایید مسئولان فدراسیون هم قرار گرفت.

پس از آن بحث دستیاران ایرانی آلکنو مطرح شد و در این مدت حرف و حدیث های زیادی به گوش رسید. مدتی بعد محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با دعوت از پیمان اکبری، رحمان محمدی راد، محمدرضا تندروان و سعید رضایی جلسه‌ای را با حضور آنها برگزار کرد. در این جلسه مقرر شد که این مربیان کار خود را به عنوان دستیاران ایرانی آلکنوی روس آغاز کنند، اما مشخص نشد که کدام یک از آنها حق نشستن روی نیمکت را داشته و وظایف هر کدام چه خواهد بود.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران بالاخره پس از کش و قوس های فراوان فهرست بازیکنان مدنظرش را اعلام کرد و پس از آن هم اسامی کمک هایش اعلام شد. امیر خوش‌خبر (سرپرست)، ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماس توتولو (کمک مربی)، پیمان اکبری (کمک مربی)، محمدرضا تندروان (کمک مربی)، سعید رضایی (کمک مربی)، عظیم جزیده (کمک مربی)، داوود مقبلی (کمک مربی)، کامبیز یعقوبی (کمک مربی)، سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، علی تاج‌الدین (آنالیزور) و علی پیشیاره (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی هستند. در این بین غیبت رحمان محمدی راد که پیش از این یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی بود بسیار عجیب به نظر می رسد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال حتی نتوانست روی حرف خودش بماند و بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست خط قرمز روی نام یکی از مربیان جوان و موفق والیبال ایران کشید. برخی ها اعتقاد دارند که مصاحبه تند و انتقادی محمدی راد پیش از شروع رقابت های پلی آف از مسئولان فدراسیون موجب شد تا داورزنی قید رحمان محمدی راد را بزند. این مربی جوان و آینده دار والیبال ایران سابقه دستیاری کار مربیگری در رده ملی را دارد و با مربیانی همچون ولاسکو، کواچ و لوزانو بعنوان دستیار همکاری کرده بود. دلیل اینکه داورزنی محمدی راد را کنار گذاشت و همچنان اعتقاد به گزینه ای همچون سعید رضایی دارد را تنها باید از شخص رئیس فدراسیون پرسید؛ البته در این بین حضور مربیان با انگیزه و کاربلدی همچون عظیم جزیده هم قابل ستایش است.

نکته حائز اهمیت دیگر درخصوص اعضای کادر فنی تیم ملی این است که در ادوار گذشته نوید مشجری و رامین تاج الدینی به عنوان دو آنالیزور تیم ملی فعالیت می کردند و همچنان نام آنها به عنوان آنالیزورهای تیم ملی به چشم می خورد، اما موضوع مهم این است که مشجری و تاج‌الدینی امسال به دنبال پیشرفت بوده و تصمیم گرفتند در رده باشگاهی به عنوان مربی تیم های سایپا و فولاد سیرجان کار کنند که البته هر دو هم عملکرد موفقی در پست جدید خود داشتند.

با توجه به اینکه مشجری و تاج الدینی به جرگه مربیان پیوسته اند، شاید بهتر بود که مسئولان فدراسیون، آنالیزور تیم ملی را از بین آنالیزورهای لیگ انتخاب کنند. در توانمندی مشجری و تاج الدینی شکی نیست، اما موضوع اینجاست که اگر قرار باشد آنها در تیم ملی حضور داشته باشند باید به عنوان مربی روی نیمکت بنشینند، اما تصمیمات عجیب آقای رئیس همچنان ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید که داورزنی چه برنامه ای برای اعضای کادر فنی تیم ملی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول