اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز برگزار می‌شود

معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز برگزار می‌شود

محمدرضا عیسی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، اردوهای راهیان نور لغو شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب برنامه‌ها ناشی از کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، از همین رو جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز با هدف تولید و عرضه محتوا با موضوع شهدا و دفاع مقدس به مخاطبان دانشجو و شناسایی استعدادهای هنری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان به چهار برنامه محوری بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: چهار برنامه شاخص به صورت استانی و متمرکز و بقیه به صورت درون دانشگاهی اجرایی می‌شود.

وی از اجرای برنامه محفل شهدایی با هدف شبکه‌سازی کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: در قالب این برنامه برنامه کوهنوردی اجرا و روایتگری از سبک و سیره شهدا اجرایی شد.

عیسی‌خانی افزود: دومین برنامه نیز جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز بود که با هدف تولید و عرضه محتوا با موضوع شهدا و دفاع مقدس به مخاطبان دانشجو و شناسایی استعدادهای هنری اجرایی شد.

وی از اجرای برنامه آموزشی خادمان شهدا نیز خبر داد و گفت: این دوره با هدف تربیت دانشجویان در حوزه دفاع مقدس و با هدف تبیین اهداف کنگره شهدای 3535 شهید زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان همچنین از تولید مستند زندگی شهدا نیز خبر داد و گفت: مستندهای تهیه شده در این زمینه در کلاس مجازی دانشگاه‌ها انتشار داده می‌شود تا دانشجویان با سبک و سیاق زندگی شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول