اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

از سرگیری پرواز بین روسیه با تاجیکستان و ازبکستان از اول آوریل

ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا روسیه اعلام کرد که از سرگیری پرواز بین این کشور با 5 کشور جهان از جمله تاجیکستان و ازبکستان از اول آوریل آغاز می‌شود.

از سرگیری پرواز بین روسیه با تاجیکستان  و ازبکستان از اول آوریل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مطابق با تصمیم ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا فدراسیون روسیه، این کشور از اول آوریل ارتباط هوایی با تاجیکستان ، ازبکستان و تعدادی دیگر از کشورهای جهان را از سر می‌گیرد.

نشست ستاد عملیاتی مبارزه با ویروس همه گیر فدراسیون روسیه اخیرا تحت ریاست «تاتیانا گالیکاوا»، معاون نخست وزیر این کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در نتیجه این نشست، با در نظر گرفتن وضعیت اپیدمیولوژیک در کشورهای جداگانه و در توافق با نخست وزیر روسیه، تصمیم بر این شده که از اول آوریل سال 10 پرواز منظم بین المللی با ونزوئلا، سوریه، تاجیکستان، ازبکستان، سریلانکا از سر گرفته شوند.

همچنین از اول آوریل در هماهنگی با مقامات هواپیمایی آلمان به طور مشترک ارتباط هوایی منظم در مسیر «فرانکفورت – مسکو – فرانکفورت» 5 بار در هفته، «فرانکفورت – سن پترزبورگ – فرانکفورت» 3 بار در هفته، «مسکو – برلین – مسکو» 5 بار در هفته و «مسکو – فرانکفورت – مسکو» 3 بار در هفته صورت گیرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول