اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پشت‌میزنشینی عملکرد جهادی نیست

امام‌جمعه رودسر عملکرد جهادی و انقلابی را از دیگر ویژگی‌های مدیریت اجرایی کشور دانست و گفت: پشت‌میزنشینی عملکرد جهادی نیست اینکه در اتاق بنشینی و با ویدئو کنفرانس ملت را اداره کنید امکان‌پذیر نیست.

پشت‌میزنشینی عملکرد جهادی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با گرامیداشت عید نیمه شعبان و عید بزرگ استقرار حاکمیت دین و جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ودیعه‌ای است که از جانب خداوند به ملت ایران سپرده‌شده همه ما در حفظ این ودیعه مسؤول هستیم.

وی با اشاره به برگزاری همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ فروردین ۵۸ افزود: بیش از ۹۸ درصد شرکت‌کنندگان در این همه‌پرسی به برقراری نظام اسلامی در ایران رأی آری دادند مردم پس از سال‌ها در یوغ ستم‌های رژیم طاغوت نجات‌یافته و در فضای معطر جمهوری اسلامی نفس کشیدند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به سخنرانی حکیمانه و بسیار مهم رهبر انقلاب که مسیر راه را برای همه ما ترسیم کردند، بیان کرد: انتخاب شعار «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی» یک شعار انقلابی است که برای تحقق این شعار نیازمند روی کار آمدن یک دولت انقلابی است نه یک دولت بی‌تفاوت و بی‌حال.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید و احتمالاً تازه‌نفس و باانگیزه بر سر کار خواهد آمد، گفت: این یک بشارت الهی است که به ملت خط داده‌شده تا برای رفع مشکلات کشور در انتخابات ۱۴۰۰ مردم فرد اصلح و واجد شرایط را انتخاب کنند.

روحانی با بیان اینکه رئیس‌جمهور آینده باید با ایمان باشد، افزود: اگر رئیس‌جمهور بی‌ایمان انتخاب شود فاجعه و مصیبتی برای ملت و کشور است اگر سراپای وجود رئیس‌جمهور اعتقاد به خدا و خون شهیدان باشد با همه وجود در کنار ملت و علیه استکبار می‌ایستد.

وی عملکرد جهادی و انقلابی را از دیگر ویژگی‌های مدیریت اجرایی کشور دانست و بیان کرد: پشت‌میزنشینی عملکرد جهادی نیست اینکه در اتاق بنشینی و با ویدئو کنفرانس ملت را اداره کنی، شهید باکری‌ها و شهید همت‌ها خط مقدم جبهه‌ها بودند که به سربازان و همراهان خود می‌گفتند بیایید.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به اینکه ملت ایران بعد از گذشت ۴۰ سال انقلاب هنوز در صف روغن و مرغ می‌ایستند که این برای انقلاب و شخصیت ملت ما بسیار تلخ است، افزود: ملت ایران برای فائق آمدن بر مشکلات و گرفتاری‌ها در یک انتخابات مقدس در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در پیش دارند تا بتوانند با سرکار آوردن یک دولتی انقلابی و جهادی مشت محکم‌تری بر دهان دشمنان بزنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول