اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرصت حضور در کلاس داوری جهانی هندبال از دست رفت

داور اصفهانی هندبال بانوان گفت: هدف اصلی‌ام در سال ۹۹ حضور در کلاس‌های جهانی دا‌وری بود که با وجود دریافت دعوت‌نامه به دلیل شیوع ویروس و بسته شدن مرزها نتوانستم در این کلاس‌ها حاضر شوم.

فرصت حضور در کلاس داوری جهانی هندبال از دست رفت

فرناز مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون عملکردش در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: با وجود اینکه سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا سال بسیار سختی برای همگان بود، توانستم در این سال نهایت استفاده را داشته باشم و برای من بسیار خوب بود.

داور اصفهانی هندبال اضافه کرد: نکته مثبت سال ۹۹ برای من این بود که با وجود شیوع ویروس کرونا توانستیم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور را برگزار و بدون هیچ مشکلی به پایان برسانیم؛ از دست دادن عزیزانمان نیز در سال ۹۹ برای من تلخ‌ترین صحنه‌های سال را رقم زد.

وی در خصوص اهدافش در سال ۹۹ تصریح کرد: هدف اصلی‌ام در سال ۹۹ حضور در کلاس‌های جهانی دا‌وری بود که با وجود دریافت دعوت‌نامه به دلیل شیوع ویروس و بسته شدن مرزها نتوانستم در این کلاس‌ها حاضر شوم.

مظاهری در خصوص اهدافش در سال ۱۴۰۰ افزود: اول از هرچیزی دوست دارم که از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم و پس از آن نیز بتوانم در کلاس‌ها و رویدادهای جهانی هندبال حاضر باشم.

این داور هندبال بانوان در مورد اینکه تعطیلات نوروزی خود را چگونه پشت سر می‌گذارد گفت: به دلیل آمادگی جهت حضور در کلاس‌های بین‌المللی تعطیلات و استراحتی در برنامه خود ندارد؛ به دلیل سطح بالای دانش افراد حاضر در این کلاس‌ها نباید حتی یک روز را نیز از دست بدهیم.

وی در خصوص خاطرات عید نوروز افزود: عید نوروز من را یاد دوران مدرسه و پیک‌های نوروزی می‌اندازد، هیچ‌گاه پیک نوروزی خود را نمی‌نوشتم و پس از اتمام تعطیلات در مدرسه پیک نوروزی خود را تکمیل می‌کردم.

مظاهری در  پایان تشریح کرد: به دنبال موفقیت‌های بیشتر در سطح مجامع بین‌المللی هستم؛ توانستم از سال ۹۹ با وجود سرسختی‌های که داشت با موفقیت عبور کنم و سال ۱۴۰۰ نیز ۳۶۵ شانس جدید برای من به همراه خواهد داشت و امیدوارم با سربلندی از تمام این شانس‌های خود استفاده کنم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول