اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصادف پراید با پژو 9 مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: تصادف پراید با پژو در لاین شمالی اتوبان زنجان- تبریز، پنج کیلومتر مانده به پل سرچم حادثه آفرید و موجب مصدومیت 9 نفر شد.

تصادف پراید با پژو 9 مصدوم بر جای گذاشت

اصغر جعفری روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ساعت 14 و 9 دقیقه امروز تصادف پراید با پژو در لاین شمالی اتوبان زنجان تبریز، پنج کیلومتر مانده به پل سرچم حادثه آفرید.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه تصادف رخ داده موجب مصدومیت 9 نفر شد، تصریح کرد: 9 مصدوم تصادف (سلطان آباد دو خانم و یک آقا، ایده لو، دو خانم و یک آقا، درلیگ یک خانم و دو پسر بچه پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان موسوی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در اثر همین حادثه رانندگی سه کد (کد سلطان آباد ،ایده لوو درلیگ) به محل اعزام شدند.

جعفری روحی همچنین به امدادرسانی به بیمار دارای مشکل قلبی نیز اشاره کرد و گفت: این ماموریت نیز امروز با اعزام بالگرد انجام شد و یک کد آمبولانس از  (حلب ) به محل اعزام شد.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: بیمار آقایی 49 ساله با تشخیص مشکل قلبی پس از انجام اقدامات اولیه توسط کد اورژانس زمینی حلب به  ایجرود و از آنجا توسط بالگرد اورژانس  هوایی به بیمارستان آیت‌اله موسوی منتقل شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول