اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

سینا درخشنده: «منوبشناس» میان خواننده ها همدلی ایجاد کرد/از چندصدایی استقبال می کنم

سینا درخشنده (خواننده) گفت: «منو بشناس» هم میان خواننده ها همدلی ایجاد کرد و هم کار خوب و باکیفیتی است. چون یک تیم تصویربرداری حرفه‌ای کنار پروژه بودند و من هم از آن بسیار استقبال کردم.

سینا درخشنده: «منوبشناس» میان خواننده ها همدلی ایجاد کرد/از چندصدایی استقبال می کنم

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، یکی از نکات جالب آهنگ «منو بشناس» که در آن چهل خواننده از ایران می‌خوانند حضور خوانندگان نسل‌های مختلف موسیقی پاپ در کنار یکدیگر است. یکی از خوانندگان جوان و محبوب حاضر در این پروژه «سینا درخشنده» است. چهره‌ای که طی سال‌های اخیر با تک‌آهنگ‌ها و کنسرت‌هایش توانسته نظرات مثبت زیادی را به سمت خود جلب کند. به بهانه آهنگ منو بشناس و حضورش در این اثر سراغ سینا درخشنده رفتیم و دقایقی را با این خواننده هم‌کلام شدیم:

*پروژه «منو بشناس» چه ویژگی‌هایی داشت که شما قبول کردید تا حضور داشته باشید؟

-دلیل پذیرش حضور من در این پروژه هم همدلی بود که میان خواننده‌ها برقرار می‌کرد و من دوست دارم میان خواننده‌ها و همکارانم همدلی برقرار باشد.

*یعنی علت کم بودن کارهای چندصدایی در موسیقی ایران همین فقدان همدلی میان هنرمندان موسیقی است؟

-صد در صد درست است. من خواندن آهنگ‌های چندصدایی با همکاران خودم را دوست دارم ولی متأسفانه این اتفاق کمتر در ایران رخ می‌دهد. دلیلش هم بحث جدایی دارد. هر خواننده طرز فکر متفاوتی دارد و زمانی که کنار هم قرار می‌گیرند هرکدام یک ایده‌ای را مطرح می‌کنند. خیلی از پروژه‌های چندصدایی بوده که شروع شده اما پایانی نداشته است ولی پروژه منو بشناس در حالی به پایان رسید که پرودیوسری مثل جناب آقای «بهروز صفاریان» بالای سر کار بود. اگر یک پرودیوسر قوی مثل جناب آقای صفاریان در یک پروژه باشد قطعاً می‌تواند کیفیت خروجی کار خوب باشد.

*فکر می‌کنید پس از انتشار این آهنگ، مسیر جدیدی برای شنیدن کارهای چندصدایی در موسیقی ایران باز شود؟

-انتشار آهنگ منو بشناس اتفاق خوبی خواهد داشت و اگر مسیر جدیدی برای کارهای چندصدایی باز شود من اولین نفر هستم که بخواهم چنین قدمی بردارم.

*به جز چند آهنگ با موضوع ایران، سایر آثار این حوزه ماندگار نبوده‌اند. فکر می‌کنید آهنگ منو بشناس ماندگار شود؟

- ذهنیت مردم لحظه به لحظه نسبت به همه چیز تغییر می‌کند و الان واقعا نمی‌توانم پاسخ دقیقی بدهم. شاید به خاطر تعداد بالای خواننده‌ها و هر هنرمندی که در این اثر بوده است، مخاطب خاص خودش را دارد و مردم با آن خاطره دارند این امکان برای ماندگاری آهنگ منو بشناس زیاد است.

*تمایل دارید در آینده در قالب پروژه‌های شخصی خودتان آهنگی با موضوع ایران بخوانید؟

-حتماً این کار را انجام می‌دهم اما اگر بخواهم کاری با موضوع ایران بخوانم قطعاً دلی خواهد بود. قبلاً کارهای مناسبتی مثلاً با موضوع ماه رمضان داشته‌ام اما اگر بخواهم کاری برای ایران بخوانم در یک زمان مناسب و کاملاً دلی می‌خوانم.

*از تولید موزیک ویدیو منو بشناس برای من بگویید و چه تجربه‌ای برای خودتان داشت؟

-زمان فیلمبرداری من طولانی نبود ولی مسلماً کار خوب و باکیفیتی است. چون یک تیم تصویربرداری حرفه‌ای کنار پروژه بودند و باب آشنایی من با آن عزیزان شد. ایده موزیک ویدیو را مطرح کردند و بسیار از آن استقبال کردم و مطمئن هستم استقبال خوبی از آن می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول