اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

استقرار ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در بزرگراه‌ها/ لایی‌کشی و حرکات نمایشی خط قرمز پلیس

جانشین پلیس راهور پایتخت از استقرار ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف خبر داد.

استقرار ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در بزرگراه‌ها/ لایی‌کشی و حرکات نمایشی خط قرمز پلیس

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام اینکه حرکات نمایشی، لایی‌کشی و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است، اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد خلوتی سطح معابر در پایتخت هستیم که این امر احتمال افزایش سرعت در معابر بزرگراهی پایتخت را بیشتر می کند؛ در همین راستا و برابر تدابیر اتخاذ شده با هدف جلوگیری از حوادث رانندگی، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در معابر بزرگراهی فعال شده اند.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: تیم‌های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ایام تعطیلات نوروزی با گشت‌زنی در معابر بزرگرا‌هی پایتخت اقدام به کنترل رفتارهای ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات حادثه‌ساز و سرعت و سبقت غیر مجاز خواهند کرد.

وی گفت: در طول روز 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در محورهای بزرگراهی حضور دارند که در طول شبانه روز محل آنها تغییر کرده و اقدام به رصد سرعت رانندگان و برخورد با تخلفات رانندگان می کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت این تیم‌ها به شکل شبانه‌روزی خواهد بود، خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت شبانه پلیس راهور تهران بزرگ نیز به شکل محسوس و نامحسوس در سطح معابر بزرگراهی به صورت 24 ساعته فعال بوده و با تخلفات برخورد خواهند کرد.

سرهنگ موسوی‌پور با اشاره به اینکه ‌سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی مانند لایی کشی، حرکت خلاف جهت مسیر، دنده عقب در بزرگراه و ... جزو تخلفات حادثه ساز است، اظهارداشت: حرکات نمایشی ، لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است که پلیس راهور تهران بزرگ به شدت با این تخلفات حادثه ساز برخورد کرده و خودوری متخلفین را به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول