اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انجام ۱۴۱۵ نظارت از تأسیسات و واحدهای گردشگری آذربایجان‌شرقی/ 24 مورد تذکر کتبی

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی از انجام یک‌هزار و 415 نظارت از تأسیسات و واحدهای گردشگری استان خبر داد.

انجام ۱۴۱۵ نظارت از تأسیسات و واحدهای گردشگری آذربایجان‌شرقی/ 24 مورد تذکر کتبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا بایرام‌زاده  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اجرای خدمات سفر آذربایجان‌شرقی به‌صورت مستمر بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجموعه‌های بین‌راهی و واحدهای گردشگری فعال نظارت می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت و یا توقف فعالیت واحدهای مذکور انجام می‌شود.

او در ادامه به انجام یک‌هزار و ۴۱۵ نظارت از تأسیسات و واحدهای گردشگری سطح استان اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان بازدید و نظارت‌های مستمر خود را از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ آغاز کرده است و تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه ۹۹ ، یک‌هزا  و ۴۱۵ مورد نظارت از واحدهای سطح استان به عمل آورده‌اند که بیشترین نظارت‌ها در محور تبریز-جلفا انجام شده است.

بایرام‌زاده با بیان اینکه در نظارت‌های انجام نکات لازم‌الاجرا به ‌تمام واحدها یادآوری شده است،یادآور شد: به دنبال نظارت‌های صورت گرفته ۲۴ مورد تذکر کتبی، ۲۷ مورد تشویق و یک مورد شکایت ثبت شده که ستاد اجرایی خدمات سفر در حال بررسی و رسیدگی به این پرونده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول