اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری هفتمین جشنواره ملی نقاشی «صلح و دوستی»در یزد

معاون امور جوانان هلال احمر یزد از برگزاری هفتمین مرحله جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی همزمان با سراسر کشور در دارالعباده خبر داد.

برگزاری هفتمین جشنواره ملی نقاشی «صلح و دوستی»در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سید جواد میرحسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره با هدف آشنایی کودکان با جمعیت های هلال احمر و صلیب سرخ، ترویج و نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صلح، دوستی و مهروزی و شکوفا شدن استعداد های کودکان و ترغیب تفکر و خلاقیت آنان با استفاده از زبان نقاشی کودکانه برای بیان مفاهیم صلح و دوستی برگزار می شود.

وی با تاکید بر لزوم تحقق اهداف جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اهداف جمعیت هلال احمر همچون تامین احترام انسانها ، کوشش برای برقراری صلح و دوستی،حمایت از زندگی و سلامت انسانها و تلاش برای تسکین آلام بشری،در این جشنواره از کودکان خواسته میشود یک نقاشی بر اساس اهداف هلال احمر و موضوع صلح و دوستی کشیده، یک عکس از نقاشی خود گرفته و تصویر نقاشی خود را با ذکر مشخصات کامل (شامل: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس والدین، تلفن منزل، کد ملی و آدرس پستی) در فضا مجازی ایتا به شماره (۰۹۹۳۱۴۱۷۶۸۶) جمعیت هلال احمر استان تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: همه کودکان در سنین ۵ الی۱۲ سال میتوانند در این مسابقه شرکت کرده و تکنیک نقاشی آزاد بوده و نقاشی هادر ابعاد کاغذ (A۴) ترسیم شوند.

میرحسینی تصریح کرد:در آثار ارسالی تناسب نقاشی با موضوع و خلاقیت بیان مفاهیم صلح و دوستی با زبان نقاشی کودکانه و جذابیت در طرح و رنگ آمیزی توجه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور گسترده کودکان و نوجوانان استان در این جشنواره ملی، آنان بیشترین منادیان صلح و دوستی با معنایی فراتر از نبودن جنگ و خشونت به عنوان یک ارزش انسانی در سطح جامعه باشند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول