اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع بیش از ۶ هزار تن کالای اساسی در سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سه ماه پایانی سال گذشته، بیش از ۶ هزار تن کالاهای اساسی در این استان توزیع شد.

توزیع بیش از ۶ هزار تن کالای اساسی در سمنان

علی تشنه‌دل امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در سه ماه پایانی سال و به‌منظور تنظیم و مدیریت بازار در این ایام به‌ویژه ایام پایانی سال و نوروز، در حدود ۶ هزار و ۴۵۰ تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در این ایام خاطرنشان کرد: به جهت پاسخگویی به تقاضای هم استانی‌های سمنان، ۸۶۸ تن روغن مایع و ۳۰۶ تن روغن جامد توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با توجه به توزیع گسترده کالاهای طرح تنظیم بازار در استان اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه تا پایان اسفندماه پارسال، ۱۶۸ تن برنج و ۲۵۴ تن شکر به‌منظور رفع نیاز هم‌استانی‌های سمنانی به کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شده است.

تشنه‌دل افزود: همچنین در این مدت، هشت تن گوشت مرغ منجمد، دو هزار و ۶۹۰ تن گوشت مرغ گرم و دو هزار و ۱۵۰ تن تخم مرغ با قیمت مصرف‌کننده مصوب در استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از اوایل اسفندماه سال گذشته برنامه تنظیم بازار در استان سمنان آغاز شد که کماکان نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش تأمین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی صورت پذیرفت که البته بخشی از آن با وجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا حذف شد و یکی از این برنامه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های بهاره بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول