اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تغییری در رنگ‌بندی شهرستان‌های سمنان ایجاد نشد

استاندار سمنان گفت: تغییری در وضع رنگ‌بندی شهرستان‌های استان سمنان ایجاد نشده است.

تغییری در رنگ‌بندی شهرستان‌های سمنان ایجاد نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با ذکر اینکه اولین جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در سال جدید به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: به روال سال قبل در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت استان‌ها در بحث مقابله با کرونا ارائه و خوشبختانه وضعیت استان سمنان روند ثابت گزارش شد.

او تصریح کرد: تغییری در وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان سمنان ایجاد نشده است و همچنان آرادان، گرمسار و سرخه در وضعیت آبی و پنج شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار سمنان گفت: تعداد بستری‌ها و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در استان سمنان کاهش یافته اما اندکی نگران تعداد افزایش تعداد بیماران شناسایی‌شده سرپایی هستیم.

آشناگر از مردم استان خواست تا همچون سال گذشته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در حفظ وضعیت باثبات استان کمک کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه شعبان و تجمعات طبیعی این ماه به‌ویژه در نیمه شعبان، از مردم استان سمنان درخواست می‌کنیم از حضور در تجمعات پرهیز و پروتکل‌های بهداشتی را به‌صورت کامل رعایت کنند.

آشناگر عنوان کرد: منع تردد شبانه در چهار شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار از ساعت 22 شب تا سه صبح همچنان به قوت خود باقی است.

استاندار سمنان گفت: رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بر فعال شدن بخش خصوصی به‌منظور تأمین واکسن تأکید کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، واکسیناسیون اقشار مختلف کشور در سال جاری به پایان خواهد رسید که امیدواریم این مهم هر چه سریع‌تر محقق شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول