اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری جشن‌های نیمه‌شعبان در حرم حضرت معصومه(س)

جشن‌های نیمه شعبان با مداحی عباس حیدرزاده، میثم مطیعی، سید محسن بنی فاطمی و سید مهدی میرداماد همراه با پخش زنده از رسانه ملی و فضای مجازی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های نیمه‌شعبان در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم های جشن نیمه شعبان در شب و روز ولادت حضرت ولیعصر(عج) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شده و به صورت مجازی این مراسم ها برای منتظران امام عصر(عج) پخش خواهد شد.

یکشنبه ۸ فروردین مصادف با شب میلاد امام زمان(عج) بعد از نماز عشاء حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت به ایراد سخن پرداخته و سپس حاج عباس حیدرزاده به مدح و ثنای اهل‌بیت(ع) خواهد پرداخت.

مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز از ساعت ۱ الی ۳ بامداد دوشنبه ۹ فرودین‌ماه با شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی  و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی به همراه مناجات خوانی و قرائت دعای کمیل توسط میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

ظهر روز دوشنبه بعد از نماز عصر، سید محسن بنی فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر به مولودی‌خوانی می‌پردازد و همچنین در شام میلاد بعد از نماز عشاء محفل جشن و سرور با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی و مداحی سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

محافل معارفی قبل از نماز ظهر و همچنین قبل از نماز مغرب نیز به مدت ۵ روز با موضوع زمزم مهدویت و با حضور کارشناسان و پاسخ به سؤالات و شبهات مهدویت در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه جشن سلام، اجرای گروه سرود و تواشیح، اعلام اسامی برگزیدگان و اهدای متبرکات فاطمی از دیگر برنامه‌های محافل ویژه نوروز ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول