اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت ۲۱ میلیاردی قزوینی ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین طی ۱۱ ماهه سال ۹۹ حامیان نیکوکار استان قزوین بیش از ۲۱ میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خود مساعدت کرده اند.

مشارکت  ۲۱ میلیاردی قزوینی ها در  طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از  سایت خبری کمیته امداد  فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: پایه و اساس خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان بر مشارکت های مردمی بنا نهاد شده است یعنی کمک به مردم نیازمند با مشارکت اقشار مختلف مردم نیکوکار و حتی با حضور آنها صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خود را واسطه خیر و نیکوکاری و پل ارتباطی اغنیاء و فقرا می داند و در واقع تلاش می کنیم بستری را فراهم کنیم نیازمندان و محرومین به صورت عزتمندانه از کمک سایر اقشار جامعه بهره مند شوند و نیکوکاران نیز با اطمینان کمک خود را به نیازمند واقعی برسانند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این نهاد برای فراهم آوردن بستر مناسب خدمت به محرمین طرح های مختلفی اجرا کرده تا نیکوکاران براساس نیّت خود در این طرح ها مشارکت کنند.

وی گفت: کمک های مردمی اقشار مختلف مردم نیکوکار استان قزوین به دقت و براساس نیّت اهداء کننده هزینه می شود و حتی در مصرف این کمک های ریالی به خارج از استان هم اختصاص نمی یابد.

فرهادی خاطرنشان کرد: این موضوع با توجه به رعایت مسائل شرعی و قانونی صورت می گیرد بنابراین کمک مردمی برای نیازمندی در روستای مشخص شده در استان، برای روستای دیگر هزینه نمی شود.

وی با اشاره به آخرین آمار کمک های مردمی اظهارکرد: کمک های مردمی اقشار مختلف مردم نیکوکار استان قزوین تا پایان بهمن ماه سال گذشته، به بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان رسید.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: از این میزان کمک بیش از ۲۸ میلیارد تومان در ۳۴ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان جمع آوری شده است و توسط اعضای مرکز نیکوکاری برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: مهمترین و جدی ترین طرح مورد استقبال از سوی اقشار مختلف مردم طرح اکرام ایتام و محسنین بوده که در این طرح نیز طی ۱۱ ماهه سال ۹۹ حامیان نیکوکار استان قزوین بیش از ۲۱ میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خود مساعدت کرده اند.

وی تصریح کرد: در این مدت مردم استان قزوین بیش از هفت میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند و در حال حاضر میانگین پرداخت صدقه هر قزوینی در استان بیش از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول