اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هشدار نارنجی هواشناسی «نارنجی پوش‌های» زحمتکش مشهد را به حال آماده باش درآورد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از آماده‌باش نیروها، تجهیزات و خودروهای خدمات شهری از بعد از ظهر امروز در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش پراکنده باران و رعد و برق با احتمال آبگرفتگی معابر، کاهش محسوس دما و وزش شدید باد در سطح کلانشهر مشهد خبر داد.

هشدار نارنجی هواشناسی «نارنجی پوش‌های» زحمتکش مشهد را به حال آماده باش درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سیدمحسن رهنمایی از آماده‌باش نیروها، تجهیزات و خودروهای خدمات شهری از بعد از ظهر امروز در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش پراکنده باران و رعد و برق با احتمال آبگرفتگی معابر، کاهش محسوس دما و وزش شدید باد در سطح کلانشهر مشهد خبر داد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مبنی بر وقوع بارش، کاهش محسوس دما و وزش باد، از بعد از ظهر امروز بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر از نیروهای کارگری خدمات شهری در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر به حالت آماده‌باش مستقر هستند.

وی گفت: علاوه بر نیروهای مستقر در مناطق، تعداد ۷۸ دستگاه تانکر، ۳ دستگاه بالابر و ۱۴ دستگاه پمپ خودمکش نیز به صورت آماده باش در سطح شهر مشهد مستقر شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول