اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نورافشانی میادین تهران در شب نیمه شعبان و دوازدهم فروردین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به نورافشانی میادین تهران در نیمه شعبان و دوازدهم فروردین گفت: ویژه برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت ایام ولادت حضرت مهدی (عج) و روز جمهوری اسلامی در استان تهران تدارک دیده شده است.

نورافشانی میادین تهران در شب نیمه شعبان و دوازدهم فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از  تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به طرح‌های مختلف به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی اظهار کرد: امسال روز  ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی با ایام میلاد حضرت مهدی (عج) فرصت بی‌نظیری را در اختیار فعالان فرهنگی و تبلیغی قرار داده تا از این‌ مناسبت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به منظور حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی استفاده کنند.

وی گفت: امام خمینی (ره) دوازدهم فروردین را روز عید اعلام و بر بزرگداشت این روز تاریخی و بزرگ نیز تأکید کردند بنابراین امروز ما نیز باید از حداکثر ظرفیت‌ها برای بزرگداشت این مناسبت استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران‌ ادامه داد: استفاده از ظرفیت مبلغان به منظور بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حاشیه جشن‌های مختلفی که به مناسبت نیمه شعبان برگزار می‌شود و همچنین ساخت موشن‌گرافی‌های اختصاصی، انتشار محتواهای متناسب با یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی و نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج) از جمله برنامه‌های مدنظر است.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: تبلیغات محیطی شهری به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به همراه تزئین میادین با توجه به تقارن با ایام میلاد باسعادت امام زمان(عج) در سطح شهرها و روستاها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین و معابر شهری در ایام الله 12 فروردین و پرچم‌های مزین به نام مبارک امام زمان (عج) از دیگر اقدامات مدنظر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران‌ با اشاره به استفاده از فرمایشات امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری درباره روز جمهوری اسلامی در سربرگ مکاتبات اداری بیان کرد: طبق هماهنگی با رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان تهران و ادارات مختلف به منظور استفاده از این فرمایشات در سربرگ مکاتبات اداری، برپایی ایستگاههای فرهنگی و صلواتی به مناسبت ایام نیمه شعبان و یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در نقاط مختلف استان تهران و اهدای بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه به نیازمندان از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.  

حجت الاسلام محمودی با اشاره به هماهنگی با ائمه جمعه و قرائت بیانیه به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی گفت: با ائمه محترم جمعه شهرستان‌های استان تهران هماهنگ شده و قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت ۱۲ فروردین در نماز جمعه و انعکاس بیانیه در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی کشور و همچنین برگزاری آیین نورافشانی در شب نیمه شعبان و شب دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی در برخی نقاط استان تهران از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این ایام است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌های پیشنهادی شهرستان‌های مختلف استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیشنهادی ۱۲ فروردین به صورت موردی و عملیاتی به شهرستان‌های استان تهران اعلام شده و تلاش خواهد شد تا با توجه به مقتضیات و شرایط موجود کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، سالگرد تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان تهران گرامی داشته شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول