اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین

اطلاعیه شماره ۸ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صادر و در آن سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین ممنوع شد.

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس، اطلاعیه شماره ۸ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صادر و در آن سفر به استان قم در روزهای ۸ و ۹ فروردین ممنوع شد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

باسمه تعالی
در ابتدا لازم است از آحاد ملت به ویژه عزیزانی که در اجرای توصیه های قبلی از انجام مسافرت های غیر ضروری خودداری نموده و با ماندن در منزل خادمین خود به ویژه کادر بهداشت و درمان را در خط مقدم این مبارزه یاری کردند، تقدیر و تشکر نماییم.

همانگونه که مستحضرید سرعت شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در اکثر استان‌ها بالا رفته و بستری های روزانه را با افزایش مواجه نموده است و متاسفانه در آستانه حلول عید بزرگ انتظار و جشن فرخنده نیمه شعبان این امر در شهر و استان قم نیز تشدید شده است.

 از آنجا که همانند سال گذشته امکان برگزاری مراسم عید بزرگ نیمه شعبان در مسجد جمکران مهیا نیست، برابر تصمیمات جلسه شصت و دوم ستاد ملی مورخ ۱۴۰۰/۱/۷ موضوع ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری ۸ و ۹ فروردین به استان قم ممنوع می باشد. لذا از عموم هم وطنان عزیز درخواست می شود از عزیمت به این استان و مسجد جمکران پرهیز نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول