اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

صادرات خدمات آموزشی توسط یک شرکت خلاق

یک شرکت خلاق با ایجاد یک سامانه سراسری موفق شده است به کشورهای دیگر خدمات آموزشی صادر کند.

صادرات خدمات آموزشی توسط یک شرکت خلاق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نغمه عقیلی مدیرعامل شرکت خلاق صنعت توسعه آموزش سلام، گفت: بخش آموزش از جمله حوزه‌هایی است که نیازمند تلفیق بیشتر با حوزه فناوری است. بر این اساس، یک واحد تحقیق و توسعه در شرکت تشکیل و پس از رصد نیازهای موجود در بازار، یک سامانه برخط متناسب با برخی از نیاز کاربران، راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت خلاق صنعت توسعه آموزش سلام، در ادامه افزود: این سامانه تحت نام استاد سلام در حال ارائه خدمات است. در این سامانه شهروندان نیازمند آموزش، در هر زمینه‌ای مراجعه می‌کنند و از میان معلمان و مربیان مرتبط با آن درس یا رشته، یکی را انتخاب می‌کنند. در این سامانه مردم می‌توانند نظرات خود را در مورد کیفیت تدریس یک معلم قید کنند تا دیگران بر اساس این نظرات تصمیم نهایی خود را برای عقد قرارداد با یک معلم، بگیرند.

این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن تاکید بر لزوم عرضه متوازن خدمات باکیفیت آموزشی در سراسر کشور، گفت: در این سامانه در رشته‌های بسیار متنوعی از قبیل، دروس دانشگاهی، دروس دبیرستان، انواع زبان‌های خارجی، اسب‌سواری، پینگ پنگ، یوگا و بسیاری از رشته‌های قابل تصور دیگر می‌توانید معلم خصوصی مرتبط با آن رشته را بیابید.

عقیلی ضمن توضیح نحوه عملکرد سامانه، افزود: معلم خصوصی با مراجعه به سامانه یک اکانت ویژه خود ایجاد می‌کند و علاوه بر عرضه خدمات آنلاین یا حضوری آموزشی، می‌تواند کتاب، جزوء یا دی‌وی‌دی‌های آموزشی خود را نیز برای عرضه، ارائه کند. علاوه بر این، آموزشگاه‌ها نیز مثلاً برای اجاره فضای آموزشی، آگهی می‌گذارند و انواع نیازهای آموزشی دیگر نیز از طریق این سامانه، پیگیری می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: برخی از مشتریان ما، ایرانیان خارج از کشور هستند. آنها بیان می‌کنند که هزینه معلم خصوصی در کشورهای توسعه یافته بالا است، به همین دلیل، ترجیح می‌دهند، با معلمین خصوصی در داخل ایران، به صورت آنلاین کار کنند. با توجه به موفقیت کسب شده تا امروز، در سال جدید با امکانات جدیدتر و خلاقانه‌تری به کاربران سامانه، خدمات‌رسانی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول