اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

معاونت علمی از فعالان حوزه علوم شناختی حمایت می‌کند

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی میزان حمایت تشویقی از پایان‌نامه‌های دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری را افزایش داد.

معاونت علمی از فعالان حوزه  علوم شناختی حمایت می‌کند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این اقدام در راستای اهداف و سیاست ها تعیین شده برای ارتقای دانش علوم و فناوری های شناختی در سال جدید افزایش یافت. بر اساس سیاست های تعیین شده این ستاد، در سال گذشته یکصد و بیست پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و رساله دکتری تحت حمایت های تشویقی ستاد قرار گرفتند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری با هدف ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی، گسترش فعالیت های پژوهشی و جذب جوانان علاقمند به تحصیل و فعالیت در حوزه علوم شناختی، تاکنون از حدود یک هزار پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه علوم شناختی حمایت کرده است.

دانشجویان علاقه مند به فعالیت در حوزه های علوم شناختی از بیش از 50 مرکز علمی و دانشگاهی موفق شدند با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی حدود یک هزار پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در رشته‌های زبان شناسی شناختی، روانشناسی شناختی، توانبخشی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، نگاشت مغز، مدل سازی، هوش مصنوعی، رباتیک شناختی، فناوری شناختی، علوم اعصاب شناختی و نیز شناخت اجتماعی را ارایه و از آن دفاع کنند.

حمایت­ های تشویقی ستاد از پایان نامه­ های علوم و فناوری­ های شناختی در سه سطح پایان‌نامه‌های کارآفرین یا پایان­ نامه ­هایی که گروه محققان آن علاوه بر دستیابی به دستاوردهای دانشگاهی تحقیق، یک شرکت دانش بنیان برای تجاری سازی نتایج پایان­ نامه تاسیس کرده باشند و پایان‌نامه‌های کاربردی و یا تحقیقات پایه که در آن ثبت داده ­های ارزشمند صورت گیرد و نیز پایان‌نامه‌‌هایی با برخورداری از دستاورد جدید علمی، انجام می شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول