اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فروش 75 درصد از 550 تن میوه‌ ویژه شب عید در چهارمحال و بختیاری

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از فروش 410 تن از 550 تن میوه‌ ویژه ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: از 61 مرکز عرضه مستقیم میوه حدود نصف این مراکز در سطح استان کماکان فعال هستند.

فروش 75 درصد از 550 تن میوه‌ ویژه شب عید در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 75 درصد میوه شب عید که از سوی ستاد تنظیم بازار برای چهارمحال و بختیاری تعیین شده بود تا به امروز به فروش رسیده است و پیش‌بینی می‌شود 25 درصد آن نیز تا پایان تعطیلات نوروزی به فروش برسد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال 550 تن سیب و پرتقال ویژه ایام نوروز به استان اختصاص یافت و تا به امروز 410 تن از این میوه‌ها در 61 مرکز عرضه مستقیم به فروش رفته است.

وی اظهار داشت: امسال استقبال خوبی در زمینه خرید میوه شب عید از سوی مردم صورت گرفت که از جمله دلایل آن کیفیت مطلوب میوه‌ها بوده است.

مرادی اضافه کرد: پس از تحویل سال جدید از 61 مرکز عرضه مستقیم میوه حدود نصف این مراکز در سطح استان کماکان فعال هستند و در مرکز استان نیز از 10 مرکز پنج مرکز عرضه مستقیم فعال است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول