اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌ها/کلانتری: تعلل در موضوع سی‌سخت را نمی‌پذیرم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هیچ بانکی تعلل نمی‌پذیریم و بدون تعارف شنبه آینده گزارش می‌گیرم و اگر اعلام کنند که فلان بانک تعلل داشته قطع به یقین معذور خواهیم بود و نارضایتی خود را هم اعلام و هم اعمال می‌کنیم.

هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌ها/کلانتری: تعلل در موضوع سی‌سخت را نمی‌پذیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست ستاد بازسازی شهر سیسخت اظهار کرد: گزارش ارائه شده توسط بنیاد مسکن هم قال تقدیر هم قابل تامل بود از لحاظ آمارها قابل قبول و بعضی هم قابل تامل بود که این بخش به موضوع عقد قرارداد با بانک‌هاست که دلیل آن را در تعطیلی رسمی می دانیم؛ بانکها سرعت عمل نداشته‌اند که باید تا پایان هفته خود را برسانند.

استاندار گفت: از بانک تجارت تشکر می کنیم و قدرشناس هستیم در عین حال از هیچ بانکی تعلل نمی‌پذیریم و بدون تعارف شنبه آینده گزارش می‌گیرم و اگر اعلام کنند که فلان بانک تعلل داشته قطع به یقین معذور خواهیم بود و نارضایتی خود را هم اعلام و هم اعمال می‌کنیم. 

وی در ادامه به اقدامات برخی دستگاه‌ها در زلزله اشاره کرد و گفت: شهردار زحمت زیادی روی دوش دارد که باید همه کمک کنیم هزینه پروانه‌ها برای مردم مجانی است و هیچ هزینه ای متحمل نمی‌شوند کمک‌ها باید حتما سازماندهی شود و آسیب هایی که به شهر وارد شده از محل تملک دارایی و هم از سایر منابع جبران شود.

استاندار در ادامه گفت: ورود دانشگاه‌ها به موضوع بازسازی ورود مبارکی است در کشور هم به اعتراف بنیاد مسکن اولین بار است که ظرفیت علمی یک دانشگاه مادر به کمک می‌آید اما یادمان باشد که زمینی کار می‌کنیم به گونه ای که کار کیفی باشد و در کار هم تعلل نشود هنر این است که سرعت و دقت لازم را داشته باشیم.

وی به توفیقی که در این زلزله نصیب شده اشاره کرد و گفت: در زلزله سی سخت بدون تلفات برخی ساختمان ها جمع شد و فرصتی پیش آمد تا منازل خشتی و گلی را کنار بگذاریم.

استاندار گفت: در بحث طرح جامع سیسخت حتما باید رعایت همه مسائل از جمله سیمای شهری و سازه شود حساسیت‌ها را باید مد نظر قرار داد به اصول بنیاد مسکن هم باید پایبند باشیم در روستاها هم باید رسیدگی و نظارت بیشتری شود که حقی از روستاییان ضایع نشده و غفلتی صورت نگیرد.

کلانتری گفت: راجع به اعتبارات و با توجهی که مسئولان داشتند با چالش کمبود منابع روبرو نیستیم منابع در اختیار داریم از بارزسی و دیوان محاسبات هم می خواهیم که نظارت داشته باشند. 

استاندار با قدردانی از عملکرد یک بانک گفت: از بانک ها تشکر می کنیم روند کند کنونی را به حساب تعطیلات می گذاریم اما شنبه آینده باید استیبل باشیم و تعلل را نمی‌پذریم از بانک تجارت به عنوان یک بانک موفق با توجه به این که شعبه ای در سیسخت ندارد قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان این که زلزله توفیقی برای تسریع در ساخت جاده یاسوج به سیسخت بود اظهار کرد: زلزله به روند ساخت جاده یاسوج - سیسخت سرعت می دهد تا اعتبار خاص به این جاده تزریق شود و به سرعت کار پیش رود و ضربتی عمل شود بیمارستان سی‌سخت نیز بیشتر در دستور کار قرار گیرد و فرصت جدیدی است که معابر شهر توریستی بهتر از قبل شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول