اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش۶۴درصدی ترددخودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی از افزایش۶۴درصدی ترددخودرو در محورهای استان طی روزهای ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۶ فروردین امسال خبر داد.

افزایش۶۴درصدی ترددخودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اروجعلی علیزاده اظهار داشت: تردد خودروها در محورهای مختلف استان  طی روزهای ۲۵ اسفند سال قبل تا  ۶ فروردین  سال ۱۴۰۰ به میزان ۶۴ درصد افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای مختلف استان طی این ۱۲ روز تعداد ۷ میلیون و ۶۸۶ هزار تردد خودرو ثبت شده است که در مقایسه با تردد ۴ میلیون و ۶۷۲ هزار خودرو در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۶۴ درصد افزایش داشته است.

علیزاده تصریح کرد: در این مدت آمار خودروی ورودی به استان ۶۶۳ هزار دستگاه و آمار خودروی خروجی از استان ۵۹۹ هزار دستگاه بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته بیشترین ورودی به استان به ترتیب از محورهای میاندوآب – ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشکین‌شهر- اهر، نیر-سراب و ایو اوغلی- مرند بوده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول