اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

روستاهای بالای ۲۰ خانوار نهبندان گازدار می‌شوند

فرماندار نهبندان گفت: در همین راستا تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بخش عمده روستاهای در مسیر گازرسانی یعنی ۲۶۰ روستا از ۲۸۷ روستای نهبندان، شهریورماه امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

روستاهای بالای ۲۰ خانوار نهبندان گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مجید بیکی شامگاه گذشته در جمع مردم روستای خوانشرف نهبندان اظهار داشت: یکی از اهدافی که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بر پایه آن شکل گرفته است، توجه به مناطق کمتربرخوردار، روستایی و دورافتاده بود.

وی افزود: تاکنون خدمات زیادی نیز به برکت انقلاب انجام شده و نادیده گرفتن این خدمات ظلم بزرگی به مردم است لذا دستاوردهای انقلاب باید بازگو شود.

فرماندار نهبندان عنوان داشت: در همین راستا تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بخش عمده روستاهای در مسیر گازرسانی  یعنی ۲۶۰ روستا از ۲۸۷ روستای نهبندان، شهریورماه امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

بیکی تصریح کرد: مردم نقش اساسی در ثمره انقلاب و پیشبرد اهداف داشته و دارند، همچنین برای توسعه انقلاب و کشور همه مسؤولیم و باید با وحدت و همدلی توسعه را رقم بزنیم.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول