اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۱۵ واحد مسکونی در روستای کرزای لامرد احداث می‌شود

امام جمعه لامرد گفت: ۱۵ واحد مسکونی در روستای محروم کرزا از توابع شهرستان لامرد ساخته خواهد شد.

۱۵ واحد مسکونی در روستای کرزای لامرد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده امروز در جمع مردم روستای محروم کرزا از توابع بخش مرکزی لامرد، اظهار داشت: با همت مضاعف در زمینه بازسازی مناطق محروم به ویژه روستای کرزا تا پایان سال ۱۴۰۱، بنا داریم محرومیت را از این منطقه برطرف کنیم.

وی افزود: علاوه بر کارهای عملیاتی گروه‌های جهادی در قالب ۱۴ گروه که قریب به ۱۰۰ نفر را شامل می‌شود و در اینجا مشغول به خدمت هستند، می‌طلبد مردم این روستا نیز در مسائل ساخت و ساز همت کنند.

امام جمعه لامرد خاطرنشان کرد: با همکاری و همیاری مردم روستا، اقدامات خوبی به سرانجام خواهد رسید و طی جلساتی که با مسئولین بنیاد مسکن استان فارس داشته‌ایم، قرار است تا ظرف چند ماه آینده، ۱۵ واحد مسکونی ۷۰ متری ساخته و در هفته دولت نیز افتتاح شود.

به گزارش فارس، ۱۴ گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اقدام ابتکاری دفتر امام‌جمعه لامرد و حمایت ستاد محسنین شهید سلیمانی، از اسفند ماه ۹۹ در روستای محروم کرزا مشغول به ساخت و مرمت مجموعه حمام و سرویس بهداشتی هستند.

انتهای پیام/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول