اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سال 99 برای جودو قم پایان خوبی داشت

رئیس هیات جودو استان قم با اشاره به موفقیت جودوکاران رده‌های پایه قم در روزهای پایانی سال 99 از تلاش برای تداوم پیشرفت جودو قم در سال جدید خبر داد.

سال 99 برای جودو قم پایان خوبی داشت

محمدحسن سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ با تمام فراز و نشیب‌های خود پایان امیدوارکننده‌ای برای جودوی کشور داشت و با موفقیت‌های نوجوانان و جوانان جودوکار قم همراه شد که این مهم را به فال نیک می‌گیریم و سال جدید را با آرزوی بهترین‌ها برای خانواده عزیز جودوی قم آغاز می‌کنیم.

وی که افتخارات زیادی از میادین داخلی و بین‌المللی این رشته در بخش کاتا برای ورزش قم و کشور به ارمغان آورده و از چهره‌های صاحب نام کاتا جودو به شمار می‌رود، افزود: امیدوارم با همدلی، همیاری و همفکری مثال‌زدنی پیشکسوتان، اساتید، قهرمانان و همه اعضای خانواده جودو قم شاهد سیر صعودی و تداوم پیشرفت این رشته باشیم.

سالاری با قدردانی از فعالیت‌های بخش بانوان هیات جودو، ابراز کرد: هیات همزمان با اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید با حضور خانم غفاری کارشناس معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای هیات جودو به میزبانی آکادمی جودو قم، مراسمی به منظور تقدیر از مربیان کمیته‌ها و اعضای تیم بانوان قم به پاس همراهی پرشور در سال ٩٩  برگزار شد و در جریان آن با هدف گرامیداشت مقام شامخ جانبازان از دو نفر از مربیان این رشته که فرزند ایثارگر بودند تجلیل به عمل آمد.

سالاری که در ماه‌های پایانی سال 1399 مسوولیت ریاست هیات جودو استان قم را بر عهده گرفت، ابراز کرد: بعد از انجام امور مختلف هیات، نخستین جلسه هیات رئیسه جودو قم بعد از برگزاری انتخابات در آخرین روزهای اسفند در دفتر سالن جودو مجموعه ورزشی تختی با حضور همه اعضا برگزار شد و هدف این است که با یک برنامه‌ریزی مطلوب سال جدید را آغاز کنیم و دستاوردهای بزرگی برای جودو قم رقم بزنیم.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول