اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 710 تن میوه شب عید در کردستان/78 غرفه در عرضه میوه فعالیت دارند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از آغاز طرح توزیع میوه شب عید تاکنون در استان 710 تن سیب و پرتقال توزیع شده است.

توزیع 710 تن میوه شب عید در کردستان/78 غرفه در عرضه میوه فعالیت دارند

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: طرح توزیع میوه شب عید هر ساله با هدف حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار در سطح کشور و استان اجرا می شود و امسال نیز این طرح اجرایی شد.

وی افزود: این طرح از 25 اسفنده ماه سال گذشته در استان آغاز شد که تا امروز بیش از 710 تن میوه شب عید توزیع شده و این طرح تا 15 فروردین جاری ادامه دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: 950 تن میوه شب عید شامل 650 تن پرتقال و 300 تن سیب تامین شده و کار توزیع آن  در 78 غرفه مستقر در سطح استان انجام می شود.

خلیقی با بیان اینکه از آغاز این طرح تاکنون 460 تن پرتقال و 250 تن سیب در استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه شده است، یادآور شد: هر کیلوگرم پرتقال به قیمت 115 هزار ریال و سیب زرد به قیمت 900 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب قرمز به قیمت 70 هزار ریال توزیع شده است.

وی بیان کرد: در کنار طرح توزیع میوه شب عید 3 طرح تنظیم بازار دیگر شامل طرح ویژه نظارتی نوروز 1400، فروش فوق العاده در سطح واحدهای صنفی و تامین و توزیع کالاهای اساسی از جمله  برنج، روغن، شکر و قند با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول