اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان قم از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با نیمه شعبان در قم خبر داد.

محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامرضا صدفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز صبح ساعت ۶ صبح تمام معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران به مدت ۴۸ ساعت محدودیت تردد برای انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت از میدان بقیه الله خیابان امام حسن عسکری(ع)، بلوار پیامبر اعظم(ص) ابتدای دور برگردان مقابل خیابان سمیه و بلوار شهید کبیری به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) و خیابان ظهور اعمال خواهد شد.

وی گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیر بومی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ فروردین به شهر قم ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان قم افزود: در خصوص منع تردد شبانه نیز از شب گذشته شروع محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ۲۲ تغییر کرده است.

صدفی، از مردم خواست همچون گذشته پلیس را در اجرای هر چه بهتر طرح یاری کنند چرا که اجرای این محدودیت ها به جهت ایمنی و سلامت مردم و برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول