اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پایدار: سوپر لیگ کاراته بعد ماه رمضان برگزار می‌شود

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: مسابقات دور برگشت سوپر لیگ را به تعویق انداختیم و بعد از ماه مبارک رمضان را برگزار خواهیم کرد.

پایدار: سوپر لیگ کاراته بعد ماه رمضان برگزار می‌شود

ابولقاسم پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری رقابتهای کاراته قهرمانی کشور، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور جام امام علی (ع) از 19 تا 24 فروردین ماه به مدت شش روز دو بخش مردان و بانوان هر بخش بسته به تعداد شرکت کنندگان به مدت سه روز، به میزبانی تهران و در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد. منتخبین این دوره از رقابتها طبق تصمیم گیری به عمل آمده برای حضور در تیم ملی برابر روال اعلامی در بخش‌نامه دعوت می‌گردند و تمامی مدعیان ورود به اردو، می توانند در این مسابقات توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. 

وی در خصوص اعلام زمانبندی برنامه‌های این دوره از مسابقات، عنوان کرد: آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقات تا 10 فروردین ماه است. در روز 11 فروردین ماه هم با توجه به تعداد ثبت‌ نامی‌ها و در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی زمانبندی حضور ورزشکاران در هر وزن اعلام می‌شود. قطعا با توجه به مجوز اخذ شده از فدراسیون پزشکی ورزشی تمام اقدامات ما در امر برگزاری با اولویت توجه به مقوله سلامت خواهد بود. 

رئیس سازمان لیگ کاراته با اشاره به اینکه زمان برگزاری پیکارهای سوپر لیگ تغییر یافت، یادآور شد: سعی داشتیم به بهترین شکل بهره خوبی از دو مسابقه قهرمانی کشور و سوپر لیگ را ببریم، در برنامه ریزی اولیه به همین منظور یک بازه زمانی 10 روزه را برای برگزاری این دو مسابقه تعیین کردیم. به خاطر اینکه هر دو رقابتها فشرده نباشد، مسابقات دور برگشت سوپر لیگ را به تعویق انداختیم و بعد از ماه مبارک رمضان را برگزار خواهیم کرد.

پایدار خاطرنشان کرد: به جهت فاصله نزدیک زمانی رقابتهای سوپر لیگ با مسابقات قهرمانی کشور، به منظور رفاه حال ورزشکاران و رفع دغدغه‌های آنان و به لحاظ درخواستی که مربیان داشتند برای تمرکز و برنامه‌ریزی روی یک رویداد، این فاصله بین دو مسابقه گنجانده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول