اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای ویژه‌برنامه نیمه شعبان در بقاع متبرکه ملایر

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای ویژه‌برنامه نیمه شعبان در بقاع متبرکه و دو نقطه دیگر شهر ملایر خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه نیمه شعبان در بقاع متبرکه ملایر

امیر مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در دو بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: در این طرح ۶ نفر از مبلغان با اداره اوقاف و امور خیره ملایر همکاری دارند.

وی برگزاری خیمه معرفت در طرح آرامش بهاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غرفه مشاوره، سبک زندگی اسلامی، فرزندپروری، مهارت‌های زندگی و پاسخ به سوالات شرعی و غرفه ویژه کودکان  را از برنامه‌های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر دانست.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از دو بقعه متبرکه و شاخص امامزاده عبدالله(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر بازدید و از خدمات طرح آرامش بهاری استفاده می‌کنند گفت: این طرح از ۲۸ اسفندماه سال گذشته شروع شده و تا ۱۴ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

وی از توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی همزمان با هفته اول سال نو از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر و از محل نیت واقف خیر اندیش مرحوم سیف‌الدوله در بین خانواده‌های بی‌سرپرست خبر داد و تصریح کرد: برای هر کدام از این بسته‌ها ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

مهدوی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌ جشن منجی عالم بشریت همزمان با روز نیمه شعبان در چهار نقطه شهر ملایر افزود: این ویژه برنامه در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) امامزاده عبدالله(ع)، مسجد نرجس خاتون پارک سیفیه و پارک چمران برگزار می‌شود، ضمن اینکه اجرای مسابقه نقاشی، قرآن‌خوانی و شعرخوانی ویژه کودکان همراه با یک‌هزار جایزه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه در پارک چمران با اجرای سرود توسط گروه سرود از همدان و پذیرایی شیرینی و شربت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ویژه سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول