اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ممنوعیت برگزاری نشست‌های سیاسی در گچساران

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تجمع و نشست سیاسی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ممنوع و در این زمینه تاکید و به فرماندار هم اعلام و تذکرات لازم داده شده است.

ممنوعیت برگزاری نشست‌های سیاسی در گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، احد جمالی در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا گچساران  اظهار کرد:  شیوع بیماری در گچساران کم اما وضعیت آن قرمز است و باید به دقت بررسی شود.

وی با بیان اینکه باید هوشمندانه و تخصصی به این مهم ورود کرد، گفت: ابتدا باید بیماریابی صورت بگیرد و پس از آن بیماران مبتلا را  قرنطینه کرد.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  از ایتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اصناف گچساران فشار سختی را تحمل کرده اند و ما دوست نداریم چنین شود اما حاکمیت خط قرمزش سلامت مردم است.

 وی اذعان کرد:  با توجه به اینکه دانشمندان ما به دستاوردهای خوبی دست یافته‌اند اما  در این برهه زمانی هیچ راهی جز اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها بهداشتی وجود ندارد.

 جمالی در ادامه به جرای طرح  محله محور شهید سلیمانی که  در حال اجرا است اشاره و تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی بسیار عالی و خوب بوده است و الگویی برای دیگر کشورها خواهد بود و همه دستگاه ها و مردم باید با یک حرکت عمومی برای فردایی بهتر حرکت کنیم.

 معاون سیاسی استاندا ضمن تقدیر و تشکر دارم از همکاری مردم استان در رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد: هرگونه تجمع و نشست سیاسی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ممنوع و در این زمینه تاکید و به فرماندار هم اعلام و تذکرات لازم داده شده است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول