اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی، رتبه نخست کشور در المپیاد علمی دهیاران را کسب کرد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور توسط دهیاران منتخب استان خبر داد.

آذربایجان شرقی، رتبه نخست کشور در المپیاد علمی دهیاران را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تقی کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دهیاران منتخب آذربایجان شرقی در این المپیاد علمی که 20 بهمن سال گذشته برگزار شد، میانگین نمره ۸۵.۶ را کسب کردند و در بین استان‌های کشور، حائز رتبه نخست شدند.


وی با اشاره به اینکه این المپیاد برای اولین بار به صورت غیرحضوری از طریق سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی برگزار شد، افزود: این المپیاد سراسری با حضور ۲۲۴ نفر از دهیاران برتر آموزش‌های مکاتبه‌ای ۳۱ استان کشور برگزار شد.

کرمی اظهار داشت: در مجموع، ۵ امتیاز برتر این المپیاد را  ۷ نفر از دهیاران استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، کردستان و تهران کسب کردند که ۳ نفر از آنها از دهیاران آذربایجان شرقی بودند.

وی با اشاره به اهمیت تحول در نهاد آموزش با ورود به عصر اطلاعات، تأکید کرد: تحول در نگاه سنتی آموزش و بهره‌گیری از آموزش های غیرحضوری و ظرفیت‌های مجازی در آموزش کارکنان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول