اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هزار دوز واکسن کرونا در کاشان تزریق‌ شده است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: هزار دوز واکسن کرونا در کاشان تزریق‌شده است که این واکسن‌ها به کادر درمان و افرادی که به‌صورت مستقیم با ویروس کرونا ارتباط دارند، تزریق‌ شده است.

هزار دوز واکسن کرونا  در کاشان تزریق‌ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی دلاوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۸ اسفندماه طرح تشدید گام چهارم مدیریت کووید ۱۹  آغاز شده است، اظهار کرد: آمار کرونای کاشان در روزهای اخیر روند صعودی داشته و آمار بستری‌ها به ۱۰۳ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه از زمان شروع طرح چهار هزار و ۴۱۸ تست سریع گرفته شده که بیش از هفت درصد آن مثبت بوده است، افزود: هزار دوز واکسن کرونا  در کاشان تزریق شده است که این واکسن‌ها به کادر درمان و افرادی که به صورت مستقیم با ویروس کرونا ارتباط دارند، تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲میلیارد تومان داروهای مورد نیاز کرونا و ۸ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است، خاطرنشان کرد: ۸ مورد به کرونای انگلیسی در کاشان مبتلا شده‌اند که شش مورد آن در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال یک مورد ۴۰ تا ۵۰ و مورد بعدی ۵۰ تا ۶۰ سال بوده است.

دلاوری با بیان اینکه، در روزهای کذشته مبتلا شدن اطفال به کرونا در کاشان افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه کاهش پیدا کرده است و امکان دارد کرونای انگلیسی در منطقه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود که این یک آژیر خطر است، افزود: علت کاهش فوتی‌ها پیگیری  مداوم کارشناسان بهداشت و درمان است و باید مردم با مشارکت همگانی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا قدم های مثبتی بردارند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول