اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش ۲۴۲ درصدی ورود خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ورود خودرو به گیلان نسبت به دو سال قبل کاهش داشته، گفت: امسال ۲۴۲ درصد بیشتر خودرو طی نوروز وارد گیلان شده اند.

افزایش ۲۴۲ درصدی ورود خودرو به گیلان

فریبرز مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه کل تردد ورودی به استان از ابتدای طرح نوروزی ۲۳ اسفند تاکنون ۸۵۴ هزار و ۴۹۶ وسیله نقلیه بوده، اظهار کرد: ورود خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴۲ درصد افزایش اما نسبت به مدت مشابه دو سال قبل ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به آمار خروج خودرو از گیلان طی طرح نوروزی امسال، افزود: ۷۳۲ هزار و ۳۲۳ وسیله نقلیه از استان طی این مدت خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اذعان به اینکه بیشترین میزان ورود وسیله نقلیه به گیلان از طریق محور آزادراه قزوین - رشت بوده، گفت: ۳۵۷ هزار و ۱۳۹ وسیله نقلیه از این محور وارد گیلان شده و پس از آن محور رامسر– چابکسر با میزان تردد ۲۵۸ هزار و ۱۹۵ وسیله بیشترین تردد را داشته است.

 مرادی با بیان اینکه بیشتر مسافران ار گیلان به سمت مازندران سفر کرده اند، افزود: بیشترین میزان خروج خودرو از طریق محور  چابکسر - رامسر با میزان تردد ۲۵۴ هزار و ۶۶۸ وسیله نقلیه بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح ساعت اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده، گفت: متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج ۶۹ کیلومتر در ساعت بوده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول